MAJID191(فوتبالی ترین)



پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی

 اصغر فرهادی به علی کریمی پیشنهاد بازی در فیلم آینده اش را داد.
 
به نوشته تماشا: اصغر فرهادی که به تازگی برنده جایزه اسکار شده است، برای ساخت فیلم آینده اش از علی کریمی دعوت کرد تا در دفتر کارش با هم مذاکراتی داشته باشند.
 
 
 
از قرار معلوم فرهادی تصمیم گرفته قسمتی از زندگینامه علی کریمی را به صورت فیلم روی پرده ببرد.
 
شنیده می شود نام فیلم «اسطوره های سرزمین من» است که به زندگی افراد مشهور تاریخ ایران اختصاص دارد.
 
ظاهرا در این فیلمنامه به زندگی مصدق، امیرکبیر، تختی و تعداد زیادی از مشاهیر ایرانی پرداخته شده است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!

حمید رضا غریب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیشنهاد 3 میلیاردی رویانیان به رحمتی دروازه بان استقلال اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و نمی‌دانم منبع انتشار این خبر از کجا بوده؟!

وی افزود: فصل نقل و انتقالات در پیش است و باشگاه نیز با مدیریت محمد رویانیان سیاست‌های خود را در پیش دارد. ما هرگز به دنبال این نیستیم پیش از موعد مقرر بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند را دعوت به همکاری کنیم.

در فصل نقل و انتقالات اجازه نخواهیم داد تا از نام پرسپولیس سوء‌ استفاده‌ شود، البته سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان ملی پوش کشورمان یکی از بهترین‌های ایران است و شاید هر تیمی دوست داشته باشد او را به خدمت بگیرد، اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ایشان کذب است.

غریب یادآور شد: با توجه به حساسیت در فصل نقل و انتقالات از هواداران خوب پرسپولیس خواهش می‌کنیم تا خبرهایی در خصوص نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس را از طریق مسئولان باشگاه که رسما آن را اعلام خواهند کرد.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیام بلاتر برای علی دایی

در متن پیام ارسالی از سوی رئیس فیفا خاطر نشان شده است: علی عزیز، من می‌خواهم احساس ناراحتی و شوک خود را هنگامی که شنیدم شما دچار حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته گذشته (یکشنبه) شدید، را بیان کنم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،در ادامه این پیام آمده است: بنده آرزوی توان و نیرومندی برای جنابعالی در مسیر بهبودی آسیب دیدگی شما را دارم و همدردی خود را با شما، خانواده فوتبال ایران، باشگاه‌تان، دوستان و خانواده‌تان را اعلام می‌دارم. بنده در این زمان سخت به فکر شما هستم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری شنبه شب در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه رانندگی شد. 

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم عنوان کرد: مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان روز گذشته پا به توپ شدند و برای بازی فردا مشکل خاصی ندارند.اما مهرداد اولادی و ممدوتال به دلیل آسیب دیدگی بازی مقابل الشباب را از دست دادند.


دیدار پرسپولیس و الشباب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18 فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی

به دنبال واژگونی سواری پرادو در آزاد راه نطنز ـ كاشان، علی دایی آقای گل جهان مجروح شد.

 این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب هنگامی كه دایی در حال بازگشت از اصفهان به تهران بود، رخ داد.


وی با یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان كاشان برده شد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.

محمد رویانیان در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه به فوتبال علاقه‌ای ندارم. قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم.

پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام. من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.

وی افزود: شاید سلیقه من با برخی مسئولین تفاوت داشته باشد و طبیعی است که به فدراسیون فوتبال نخواهم رفت. امیدوارم وزارت ورزش با انتخاب افراد، باعث شود فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کند و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

رویانیان در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: واقعیت این است که چندی پیش از مدیرعاملی پرسپولیس هم استعفا کرده‌ام و این استعفا را به وزیر ورزش و جوانان دادم ولی تاکنون جوابی داده نشده است. اکنون به عشق هواداران در پرسپولیس هستم و نمی‌خواهم در مورد فدراسیون فوتبال مطرح شوم. تا وقتی در پرسپولیس هستم قول می‌دهم با تمام قدرت و قوا برای موفقیت این تیم تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد



دیروز در تمرین پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد. درحالی که تمرین به پایان رسیده بود و بازیکنان در رختکن مشغول دوش گرفتن و تعویض لباس بودند، یکی از بوقچی های سابق باشگاه با یک پوشه صورتی رنگ وارد مجموعه درفشی فر شد.

او جلوی پارکینگ مجموعه ایستاده بود و به محض ورود بازیکنان به پارکینگ، سمت آنها می رفت، برگه ای را به آنها نشان می داد و از آنها می خواست برگه را امضا کنند. گویا برگه موردنظر، متعلق به یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تویسرکان بوده و بوقچی باشگاه پرسپولیس مامور شده بود از بازیکنان پرسپولیس برای حمایت از او امضا بگیرد!

در این میان چند نفر از بازیکنان مثل هادی نوروزی و جواد کاظمیان آن را امضا کردند اما علی کریمی که نشان داده علاقه ای به سیاست ندارد، با رد خواهش این بوقچی، برگه را امضا نکرد. علی کریمی با تندی خاص خودش برگه را پس زد و این برخورد باعث شد فرد مذکور بساط جمع آوری امضا را جمع کند و برود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!


 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستیم.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: اگر از اشتباهات دیدار با پرسپولیس درس نگیریم مقابل سایپا هم راه به جایی نخواهیم برد. هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت هستیم.

امیدوارم از این باخت ناباورانه درس های لازم را بگیریم چرا که اگر کورکورانه و مغرور رو در روی سایپا صف آرایی کنیم چیزی جز شکستی دوباره عایدمان نمی شود!

وی افزود: سایپا تیم جوان و دونده ای است به همین خاطر قطعا خط دفاع و هافبک های دفاعی ما روز دشواری را پیش رو خواهند داشت.

رحمتی خاطرنشان کرد: اگر سه گل از زاید دریافت کردیم به علت سبک ناشناخته این بازیکن برای استقلالی ها بود. مطمئن باشید به خوبی کریم انصاری فرد را مهار خواهیم کرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زاید خطاب به زندی: گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!


 

زاید که در دربی بزرگ پایتخت سه بار دروازه رحمتی را باز کرد در صفحه خود در یکی از سایت های اجتماعی با قرار دادن عکسی از فریدون زندی این جمله را بالای آن نوشته است: «گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!» 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ماجرای رقص قرمزها پس از دربی!

قبل از اينكه فغاني سوت پايان را بكشد، با سوت خطاي رخ داده در زمين، محمد نوري با تصور اينكه بازي تمام شده پريد داخل زمين اما روانشناس پرسپوليس جلويش را گرفت.

به نوشته ایران ورزشی روي نيمكت غوغايي برپا بود. بعد از گل دوم هيچ كس روي پايش بند نبود. هركس چيزي مي‌گفت، خيلي‌ها به سوت‌هاي فغاني اعتراض مي‌كردند، خيلي‌ها هم‌تيمي‌هاي‌شان را تهييج مي‌كردند، حتي آنهايي كه مي‌خواستند خودشان را خونسرد جلوه دهند دل توي دلشان نبود تا جايي كه فنايي ناظر بازي بارها مجبور شد بيايد و تذكر بدهد. غلامرضا، نوروزي و نوري با اينكه از بازي بيرون آمده بودند مدام فرياد مي‌كشيدند و نيمكت حال و هواي بازي پاياني ليگ هفتم با سپاهان را داشت كه همه براي هم‌تيمي‌شان موفقيت مي‌خواستند.

ميثاق: حاضرم 100 ميليون جريمه شوم، نبازيم

بيشتر از همه نگاه برخي نيمكت‌نشينان به ميثاق دوخته شده بود كه مدام هوشيار را تشويق مي‌كرد و دعا دعا مي‌كرد پرسپوليس اين بار بازنده دربي نباشد. ميثاق كه در ظاهر بايد توي خودش بود و كاري به كار تيم نداشت به بازيكنان التماس مي‌كرد ديگر گل نخورند و يك گل بزنند. وقتي يكي از نيمكت تيمشان درباره جريمه 15 درصدي به او گفت، ميثاق جواب داد: «حاضرم 100 ميليون جريمه شوم اما دربي را نبازيم.»

تعظيم اختصاصي جادوگر، اشك نوري، كيا و غلام

با گل سوم نيمكت پرسپوليس منفجر شد و تقريبا همه به وسط زمين آمدند، هر كس ديگري را در آغوش مي‌گرفت و خيلي‌ها همصدا با هواداران فريادهاي عجيبي سرمي‌دادند. نيمي از ورزشگاه دو دقيقه بعد دوباره منفجر شد و پرسپوليسي‌ها به خواسته كريمي از تمام آن هواداراني كه در آن سوز وحشتناك زمستاني تا دقيقه 3+90 ماندند و معجزه را به چشم ديدند تشكر كردند. جادوگر البته دقايقي تك و تنها ماند و تعظيم كرد به همه آن هواداران صبور و دلسوز. دنيزلي هم براي يكي دو جايگاه دست تكان داد و كيا براي هواداران سنگ تمام گذاشت. مهدي مي‌گفت: هر چه داريم از اين هواداران است كه در اين سرما ماندند و تشويقمان كردند. قطره‌هاي ريز اشك روي گونه هاي مهدي رژه مي‌رفت و لبانش خندان بود، درست مثل محمد نوري، غلامرضا رضايي و خيلي‌هاي ديگر كه بعد از قدرداني از هواداران اشك شادي در چشم‌هاي‌شان حلقه زده بود.

تداركاتچي، ميداندار جشن داخل رختكن

در رختكن غوغايي بر پا بود. بازيكنان دست مي‌زدند و آواز مي‌خواندند؛ شعار معروف واويلا ... واويلا ... جواد كاظميان. يكي از تداركاتچي‌ها هم آمده بود ميانه جمع؛ «زماني» كه نتوانست شادي‌اش را پنهان كند، در حلقه بازيكنان شاد پرسپوليس، شادي‌اش را علني ‌كرد. لبخند از روي لبان دنيزلي نمي‌افتاد، تقريبا با همه، از بازيكن گرفته تا تداركات و تك تك اعضاي تيم پزشكي همه را در آغوش كشيد و بوسيد. به قول يكي از پرسپوليسي‌ها خوشحالي‌اش هم بزرگ‌منشانه بود. آقا مصطفي در رختكن و ميان آن همه هياهو با تلفن همراهش صحبت مي‌كرد. انگار آن سوي خط اعضاي خانواده‌اش بودند و به او به خاطر اين برد بزرگ تبريك مي‌گفتند.

بازيكنان براي زايد كف زدند

كريمي و زايد كه در حلقه خبرنگاران و دوربين‌هاي تلويزيوني محاصره شده بودند آخرين نفراتي بودند كه وارد اتوبوس شدند و جالب اينكه به محض ورود زايد به داخل اتوبوس، همه بازيكنان ناخودآگاه براي گلزنشان كف زدند. از داخل اتوبوس صداي موزيك و همهمه شادي بازيكنان به گوش مي‌رسيد و اين شايد براي اولين بار بود كه اتوبوس پرسپوليس، كاروان شاد و مسروري به نظر مي‌رسيد. دنيزلي هم كه هميشه به آرامش اتوبوس تاكيد مي‌كرد اين بار بي‌خيال موزيك و آواز و همهمه شد و به نوعي در جشن بازيكنانش شركت كرد. اتوبوس پرسپوليس اين بار مقابل ورودي هتل المپيك هم توقف كرد تا بچه‌هاي اهل غرب تهران و كرج از اتوبوس پياده شوند. همه خواستند در شادي دسته‌جمعي تيم شريك باشند و تا هتل اوين از برد رويايي‌شان بگويند و بخندند.

نگراني دنيزلي براي هواداران خوشحال!

دل دنيزلي براي هواداراني كه تا كمر از پنجره اتومبيل‌هاي‌شان بيرون آمده و روي سقف اتومبيل مي‌كوبيدند شور مي‌زد. مي‌گفت نكند اتفاقي براي‌شان بيفتد. حدود 20 اتومبيل با فلاشرهاي روشن، برف‌پاكن‌هاي راه افتاده و هواداراني كه از پنجره‌ها بيرون آمده‌اند اتوبوس قرمزها را اسكورت مي‌كردند. در بزرگراه نيايش بالاخره اتفاقي كه يك گروه اسكورت‌كننده مي‌خواستند، افتاد. يك اتومبيل پرايد جلوي اتوبوس پرسپوليس را گرفت و دو نفر از آن پايين آمدند تا خودشان را به دنيزلي برسانند. مي‌خواستند سرمربي پيروز دربي را از نزديك ببينند و از او تشكر كنند. همين كار را هم كردند چون دنيزلي اجازه ورودشان به اتوبوس را داد. آنقدر خوشحال بودند كه نمي‌دانستند چه كار كنند. هردوي‌شان دست دنيزلي را به نشانه تشكر بوسيدند و سرمربي پرسپوليس كه نمي‌دانست چه كار كند روي آنها را بوسيد. لحظاتي بعد اتوبوس به راهش ادامه داد و در ميان اسكورت تمام آن اتومبيل‌هاي پر سر و صدا و شاد، به هتل اوين رسيد. در محوطه هتل بازيكنان تراكتورسازي و تمام آن ميهمانان خارجي هاج و واج مانده بودند از آن همه شادي و شور و شعف. حتماً آنها هم مثل تمام پرسپوليسي‌هاي ايران 13 بهمن را فراموش نخواهند كرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر خوب برای پرسپولیسی ها

مسئولان باشگاه مس کرمان رضایتنامه مهرداد پولادی را برای انتقال به پرسپولیس صادر کردند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، مسئولان باشگاه مس کرمان بعدازظهر امروز رضایت‌نامه مهرداد پولادی را صادر کردند و قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین مسئولان مس کرمان، باشگاه پرسپولیس و پولادی فردا امضاء شود.
قرار است پولادی فردا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را تا انتهای فصل در این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با قضاوت‌های ناعادلانه سر پرسپولیس را می‌برند

جمشید زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام نارضایتی باشگاه پرسپولیس از عملکرد داوران در هفته‌های بیستم و بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برخی تیم‌ها متأسفانه برای هر صحنه مشکوکی در بازی‌های خود جوسازی به راه می‌اندازند تا داوران را تحت تأثیر خود قرار دهند، اما تیم بزرگ پرسپولیس همیشه به رأی داوران حتی اشتباه هم احترام گذاشته است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس حتی در بازی با تیم شهرداری تبریز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون اینکه اعتراض و مصاحبه‌ای داشته باشد طی نامه‌ای مکتوب (به شماره 101967/90 به تاریخ 20/10/1390) از کمیته داوران درخواست کرد دقت بیشتری را داشته باشد، اما با گذشت چند هفته از این موضوع نتیجه و پاسخی برای باشگاه ارسال نشد. ما تقاضا داریم بدانیم آیا اساساً این نامه از سوی کمیته داوران مطالعه شده یا خیر؟! در صورتی‌که بر اساس یک مقایسه آماری ارزش هر امتیاز برای ما بالغ بر 240 میلیون تومان بار مالی دارد و صرف نظر از خسارات مادی اثرات نامطلوب معنوی و حیثتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس در بر خواهد داشت.

قائم مقام پرسپولیس در ادامه گفت: ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات هواداران از یکسو و تضعیف روحیه کادر فنی و بازیکنان از سوی دیگر باشگاه را مجاب به عکس‌العمل در این خصوص خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس با همه احترامی که برای جامعه داوران فوتبال قائل است این اشتباهات فاحش که نمونه بارز آن یکشنبه‌شب در بازی برابر ذوب آهن اتفاق افتاد و طی آن خطای مسلم پنالتی روی علی کریمی نادیده گرفته شد، سؤال برانگیز می‌داند. این قضاوت ناعادلانه که اظهرمن‌الشمس بود و داور این دیدار(محسن قهرمانی) به سادگی از کنار آن گذشت و باعث حذف 2 امتیاز حساس از پرسپولیس شد.



وی ادامه داد: ما این ظلم فاحش را با چه کسی در میان بگذاریم و چه کسی به شکایت پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن رسیدگی می‌کند. امیدواریم نامه شکایت این بازی را که امروز دوشنبه دهم بهمن‌ماه برای شما ارسال می‌کنیم به سرنوشت نامه قبلی دچار نشود.



زارع تصریح کرد: آیا کمیته داوران توانایی جبران خسارات وارده به این باشگاه را دارد؟ آیا کمیته داوران پاسخ مناسبی برای احساسات پرشور هواداران پرسپولیس دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: آقای تاج و آقای عسگری ما باید شکایت‌مان را چطور مطرح کنیم که به آن رسیدگی شود و تا چه زمانی این وضعیت ادامه دارد؟ ما از شما تقاضا داریم به سرعت نسبت به شکایت ما رسیدگی کنید گرچه این شکوایه به صورت مکتوب به کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم ارسال خواهد شد. ما از شما می‌خواهیم شهامت پذیرش اشتباه داوران را داشته باشید و آن را رسماً اعلام کنید.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: این اشتباهات فاحش حتی در مسابقات لیگ دسته‌های پایین‌تر هم قابل توجیه نیست. متأسفانه ضعف داوری در این چند هفته اخیر کاملا آشکار است. ما به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داریم و شکایت داریم و اگر پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکنیم یقیناً با ارسال فیلم به مراجع بالاتر برای احقاق حقوق از دست رفته باشگاه و هواداران میلیونی پرسپولیس در این بازی و در دیدار برابر شهرداری تبریز به طور جدی اقدام خواهیم کرد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عصبانیت علی کریمی از جاسوس پرسپولیس


 

علی کریمی ناراحت است که چرا حرف‌هایی که داخل رختکن می‌زند، به گوش مطبوعات می‌رسد.

کریمی پس از باخت سنگین پرسپولیس مقابل نفت آبادان که با هت‌تریک فونیکه سی، مهاجم خارجی نفت همراه بود، در رختکن به میثاق معمارزاده گفت: «پیراهن فونیکه‌سی را به عنوان یادگاری نگه دار!»

این جمله کنایه‌آمیز کریمی بلافاصله به گوش خبرنگاران رسید و کریمی مطمئن است که یکی از هم‌تیمی‌هایش این جمله را به اطلاع مطبوعات رسانده . او از این موضوع به شدت ناراحت شده و حتی گفته به دنبال جاسوس پرسپولیس می‌گردد تا حق او را کف دستش بگذارد! 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پولادی:خوشحالم كه با پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌كنم

بازيكن پيشين تيم فوتبال مس كرمان با تاييد حضورش در ليگ قهرمانان آسيا با پيراهن پرسپوليس گفت: خوشحالم كه مي توانم با پرسپوليس از فوتبال ايران در آسيا دفاع كنم.

مهرداد پولادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از توافق باشگاه‌هاي مس كرمان و پرسپوليس براي حضور وي در تركيب سرخپوشان تهراني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد و گفت: با مساعدت آقايان داوري و سعد محمدي قرار شد كه به صورت قرضي پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي كنم.


وي در همين رابطه افزود: بحث حضورم در پرسپوليس براي ليگ قهرمانان آسيا يك بحث ملي است و اميدوارم بتوانم در اين رقابت‌ها به پرسپوليس خدمت كنم و با سعي و تلاشم از فوتبال ايران در آسيا دفاع كنم. مديران باشگاه مس در حق من بزرگي كردند كه اين شرايط را برايم فراهم ساختند.


پولادي كه در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر فوتبال نيز مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپوليس قرار گرفته بود، ولي انتقالش به اين تيم امكان پذير نشد، اكنون تنها مي‌تواند پرسپوليس را در آسيا همراهي كند و نمي‌تواند براي اين تيم در ليگ برتر بازي كند. وي در اين رابطه گفت: دوست داشتم نيم فصل دوم را در پرسپوليس بازي كنم، ولي قانون اين اجازه را به من نمي‌دهد. به هر حال از اين كه مي‌توانم در ليگ قهرمانان آسيا با پرسپوليس شركت كنم، خوشحالم.


بازيكن قرضي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد دارد در فصل آينده ليگ برتر با پيراهن پرسپوليس بازي كند؟ گفت: فعلا كه تمام فكر و ذهنم به اين نيم فصلي است كه با پيراهن پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا حاضر هستم. پس از پايان فصل تصميم خواهم گرفت كه فصل بعد را در كجا سپري كنم.


بازيكن سابق تيم فوتبال مس كرمان، در نيم فصل اول ليگ برتر به دليل اختلافي كه با سرمربي تيم و برخي هم بازيانش داشت، از تركيب اين تيم كرماني كنار گذاشته شد. وي در همين رابطه اظهار كرد: بحث‌هايي در مورد اختلاف من و ميروسلاو بلاژويچ پيش آمده بود كه دوست ندارم اكنون درباره‌شان صحبتي كنم، البته آقاي داوري هم از من قول گرفته است كه فعلا عليه بلاژويچ حرفي نزنم.

وي افزود: بلاژويچ همچنين با بازيكنان تيم جلسه‌اي گذاشته بود كه در مورد ماندن يا رفتن من تصميم بگيرند كه بازيكنان هم گفته بودند كه اگر من باشم بازي نمي‌كنند. البته اين مساله برايم اصلا مهم نيست، چرا كه وقتي مربي تيم نمي خواسته از من استفاده كند، ديگر نظر بازيكنان اهميتي ندارد.


بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در پايان گفت: حضورم در پرسپوليس و بازي در ليگ قهرمانان آسيا باعث مي‌شود كه بدنم آماده باشد و كادر فني تيم ملي نيز بتواند بازي من را ببيند. اميدوارم در بازي تيم ملي برابر قطر در تركيب تيم باشم تا بتوانم به كشورم خدمت كنم. 

یک شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قرعه مناسب پرسپوليس در 7 هفته اخير

حتي مصطفي دنيزلي هم در صحبتي که بعد از بازي با نفت آبادان با شاگردان خود داشت، به آن ها گوشزد کرد که اين فرصت را در 7 بازي آينده دارند تا خود را به کورس قهرماني نزديک کنند.
برنامه مسابقات ليگ برتر به گونه اي است که پرسپوليس در 7 بازي آينده خود تنها يک بازي خارج از خانه در قم مقابل صبا خواهد داشت. ذوب آهن، استقلال، فجرسپاسي، صباي قم، مس کرمان، نفت تهران و داماش گيلان حريفان پرسپوليس در 7 هفته آينده ليگ برتر هستند.

مي توان ادعا کرد که اگر شاگردان دنيزلي بتوانند از 6 مسابقه خانگي خود حداکثر امتيازات را بدست آورند، يکي از جدي ترين مدعيان قهرماني ليگ يازدهم خواهند بود. اين پيش بيني گزافي نيست اگر بدانيم دنيزلي بر خلاف استيلي از زمان حضورش روي نيمکت پرسپوليس رکورد 100% پيروزي خانگي را در اختيار دارد.

يکي از اهداف دنيزلي هم اين است که در 6 بازي خانگي پيش رو از کمک يار دوازدهم تيمش يعني هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي استفاده کند. افندي خوب مي داند هر تيمي مقابل هواداران پرتعداد پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بخش اعظمي از توانايي هاي خود را از دست خواهد داد.

پرسپوليس در ليگ هفتم هم در مقطعي از جمع مدعيان جدا شد اما با بهترين استفاده از بازي هاي خانگي در نهايت عنوان قهرماني ليگ را بدست آورد. مصطفي دنيزلي هم يکبار با بشيکتاش اين کار را انجام داد و اختلاف امتياز فاحش تيمش را با قهرماني در سوپر ليگ ترکيه جبران کرد.
هر چند شرايط پرسپوليس در جدول ليگ چندان مناسب نيست اما عملکرد ثبت سرخپوشان در 7 هفته آينده مي تواند حداقل اين تيم را در جمع سه تيم بالانشين جدول قرار دهد. 

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

همه 10درصد، ميثاق 15درصد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اين‌كه بعضی از بازیکنان در اندازه نام تیم غیرت و تعصب ندارند، از جريمه نقدي اعضاي اين تيم خبر داد.

به گزارش فارس محمد رویانیان اظهار داشت: متاسفانه نتیجه بدی مقابل صنعت نفت آبادان گرفتیم. بر همین اساس تصمیم گرفتیم کلیه بازیکنان جریمه شوند(کسر 10درصد از مبلغ قراردادها) البته آقای معمارزاده بیشتر از سایر بازیکنان یعنی 15درصد از قراردادش کسر می‌شود.

وی افزود: برخی نفرات ما با غیرت و تعصب برای پرسپولیس تلاش می‌کنند و در زمین بازی می‌دوند و عرق می‌ریزند اما متاسفانه برخی دیگر تعصب و غیرت در حد و اندازه باشگاه بزرگ پرسپولیس ندارند. پرسپولیس تیم بزرگی است اما برخی‌ها هنوز این مسئله را نمی‌دانند و باعث می‌شوند دل هواداران ما به درد آید. این برای ما قابل قبول نیست.


رویانیان ادامه داد: در طول مدتی که به پرسپولیس آمده‌ام هر چه می‌خواستند و لازم بود انجام دادم. ابتدا دنیزلی مربی محبوب هواداران را به ایران آوردم و خودتان می‌دانید که چه مشکلاتی بود و سپس مهدی مهدوی‌کیا را به خواسته مردم پس از رایزنی به پرسپولیس آوردم اما متاسفانه نتیجه‌ای به دست آمده که ناراحت‌کننده است.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. البته باز هم می‌گویم باید از بازیکنانی که بدون هیچ کم کاری برای پرسپولیس می‌جنگند و مردم نیز شاهد تلاش‌شان هستند تشکر کنم.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استقبال هوادارن پرسپولیس از میثاق معمارزاده در فرودگاه مهرآباد

گروهی از هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه مهرآباد نسبت به عملکرد میثاق معمارزاده انتقاد کردند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، کاروان تیم پرسپولیس چهارشنبه شب از آبادان به تهران برگشت و در بدو ورود با هودارانی معترضی روبرو شد که فقط و تنها فقط یک نفر را مورد انتقادات شدید خود قرار داده بودند و آن فرد هم میثاق معمارزاده بود.
دروازه بان پرسپولیس که ساعات سختی را پشت سر گذاشته بود در فرودگاه هم مورد هجمه قرار گرفت. در این میان مازیار زارع تنها بازیکنی بود که به حمایت از معمارزاده وارد ماجرا شد اما خود او هم با عکس العمل هواداران پرسپولیس روبرو شد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمله به معمارزاده در رختكن

بر اساس برخي اخبار علي كريمي كه پس از بازي پيراهن خود را با پيراهن يكي از بازيكنان صنعت نفت عوض كرده بود،در رختكن پيراهن صنعت نفت را به سمتي پرتاب كرد كه معمارزاده نشسته بود و با بيان جملاتي نسبت به عملكرد او انتقاد كرد.

مصطفي دنيزلي هم به شكل مشابه تندترين انتقادات را از معمارزاده انجام داد.
به نظر مي رسد با جدايي عليرضا حقيقي مشكلات پرسپوليس درون دروازه مضاعف شده است.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اولین حاشیه سازی شبکه های عربی بر علیه حقیقی

یک شبکه عربی از هم تیمی شدن دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازیکن رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

یک شبکه عربی از هم تیمی شدن دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازیکن رژیم اشغالگر قدس خبر داد و نوشت با توجه به حضور دو دروازه‌بان ممتاز در رابین کازان روسیه بعید به نظر می‌رسد که نوبت بازی به این دروازه‌بان ایرانی برسد.
شبکه خبری العربیه با انتشار این مطلب که بخش هایی از آن به نقل از روزنامه "معاریو" رژیم صهیونیستی است به جزئیات بیشتری پرداخت و نوشته است: «علیرضا حقیقی دروازه بان جوان ایرانی پس از عقد قرارداد با تیم رابین کازان روسیه با یک بازیکن از اسرائیل همبازی شد.»
این شبکه در ادامه مطلب خود نوشته است: «با توجه به حضور دو دروازه بان مطرح و ممتاز در تیم رابین کازان که هر دو از بهترین ها هستند و در تیم ملی نیز بازی می کنند بعید به نظر می رسد که به دروازه بان ایرانی بازی برسد. با این حال این انتقال در تاریخ فوتبالی دو کشور رخ نداده و در فوتبال اروپا نادر است.»
شبکه العربیه در ادامه مطلب خود که آن را به نقل از روزنامه معاریو رژیم اشغالگر قدس منتشر کرده آورده است: «در خط هافبک تیم فوتبال رابین کازان یک بازیکن از اسرائیل بازی می کند که از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. این بازیکن "بی بارزتشو" نام دارد وجزو مردان اصلی تیم روسی است.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معمارزاده به درب خروجی پرسپولیس نزدیک شد

دروازه بان پرسپولیس در سه بازی گذشته این تیم عملکرد ضعیفی داشته و 5 گل دریافت کرده است.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، با جدایی علیرضا حقیقی از پرسپولیس، به نظر می رسید میثاق معمارزاده این فرصت را دارد تا قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. این دروازه بان بلندقامت که سال گذشته در فولاد فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، در این فصل به پرسپولیس برگشت تا یک نیم فصل تمام، درگیر مجادلات لفظی با علیرضا حقیقی و حمید استیلی باشد. البته به معمارزاده فرصت حضور در میدان داده شد اما به عنوان مثال او در دربی اول امسال با نمایشی ضعیف از دلایل شکست پرسپولیس مقابل استقلال بود.
 
معمارزاده که با جدایی حقیقی حالا یکه تاز دروازه پرسپولیس است، در سه بازی گذشته 5 گل دریافت کرده و روی سه گل آن کاملا مقصر بوده است. او دیروز در بازی مقابل شهرداری یک پنالتی مفت داد و روی گل دوم بدترین نمایش ممکن را داشت و به خصوص در لحظه ای که ضربه سر آرام بازیکن شهرداری روی دیرک دروازه پرسپولیس نشست، نشان داد که از آمادگی به دور است. هرچند میثاق یکی، دو واکنش خوب در این بازی داشت اما مجموعا نمایش ضعیفی را از خود ارائه کرد.
 
شاید اگر فصل به ابتدا برگردد، پرسپولیس هرگز به گزینه میثاق فکر نمی کرد. او حالا در شرایطی است که اگر یک مشتری دست به نقد داشت، احتمال زیاد به لیست فروش می رفت. 
نکته جالب در مورد معمارزاده اینکه وی در دو بازی مقابل شهرداری و ملوان بعد از گل خوردن در نیمه اول، در نیمه دوم لباس خود را عوض کرده است.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حضور نصرتی در تمرینات و دربی

علی پروین درباره اظهارات رئیس کمیته فدراسیون فوتبال مبنی بر بلامانع بودن حضور شیث رضایی و محمد نصرتی در بازی‌های پرسپولیس اظهار داشت: این خبر ما را شوکه کرد اما پس از اینکه متوجه شدم این موضوع صحت دارد و مصاحبه آقای حسن‌زاده را شنیدم با سردار رویانیان به گفت‌وگو پرداختم. 


 
وی افزود: دقایقی قبل به این نتیجه رسیدیم که محمد نصرتی در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس تا قبل از رای کمیته استیناف حضور پیدا کند. 

 
پروین ادامه داد: سر این بچه به سنگ خورده است و بسیار ناراحت است و باید کاری کنیم که روحیه این بچه دوباره باز گردد. هر وقت رأی کمیته استیناف اعلام شد و آقای حسن‌زاده دستور داد ما حرف‌ها را روی چشم خودمان می‌گذاریم و به دستورات عمل می‌کنیم اما تا آن وقت با توجه به نگاه ویژه سردار رویانیان نصرتی در کنار پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد البته باز هم باید از سردار رویانیان که نگاه ویژه‌ای دارد، تشکر کنم.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

به پرسپولیس نیامدم چون کریمی رئیس است

پس از کنار گذاشته شدن سعید عزیزیان و انتخاب احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب سال های گذشته کشور به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس وی این سمت را نپذیرفت و پیوستن به کادرفنی پرسپولیس را رد کرد.

پس از این اتفاق گمانه زنی های زیادی در خصوص دلایل مخالفت عابدزاده با حضور در پرسپولیس در این مقطع مطرح شد. عده ای مخالفت با حضور پروین و عده ای دیگر استیلی را عامل نیامدن عابدزاده عنوان کردند.

 اما پس از این تصمیم عابدزاده در گفتگویی کوتاه تاکید کرد تا زمانی که وضعیت کادرفنی و مدیریت این تیم مشخص نشود به پرسپولیس اضافه نخواهد شد.
مجله تماشاگر اما در آخرین شماره خود که در هفته اخیر منتشر شده گفتگویی مفصل با عابدزاده را ترتیب داده است. وی گفت:« بروم پرسپولیس که چه بشود؟الان آنجا علی کریمی رییس است.مردم هوایش را دارند بازیکنان ومربیان هم از او حرف شنوی دارند.باورکنید بروم پرسپولیس کریمی به من هم دستور هم می دهد. من کسی نیستم که بتوانم این وضع را تحمل کنم.»

 اینها اظهاراتی است که عابدزاده به زبان آورده است! البته نوع خاص گفتار و ابهاماتی که از جملات دست و پا شکسته او حین تنظیم گفتگو برداشت می شود هم نمی شود گذشت. حال باید منتظر ماند و دید هفته نامه تماشاگر می تواند نقل قول خود را ثابت کند یا عابدزاده آن را رد خواهد کرد.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تعجب باشگاه پرسپوليس از اعلام نظر كميته استيناف

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: اگر فدراسيون فوتبال رسما بگويد كه مي‌توانيم از نصرتي و شيث در داربي استفاده كنيم، اين مساله را كادر فني و مدير عامل باشگاه بررسي مي كنند.

محمود سالاركيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، و در واكنش به اظهار نظر كميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره موافقت اين كميته با حضور شيث رضايي و محمد نصرتي در ديدار استقلال و پرسپوليس در جام حذفي ابتدا با خنده گفت: مگر مي‌شود فدراسيون فوتبال همين طور در اين باره صحبت كند و چنين چيزي بگويد؟

او ادامه داد: فدراسيون فوتبال هنوز اين مساله را به صورت رسمي به ما اعلام نكرده‌ كه ما بتوانيم درباره آن صحبت كنيم.

وي در ادامه با بيان اين كه باشگاه پرسپوليس علاوه بر كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره حركت نصرتي و رضايي حكم انضباطي صادر كرده است، افزود: حتي اگر فدراسيون فوتبال به ما اعلام كند كه مي‌توانيم در داربي از اين دو بازيكن استفاده كنيم باز هم اين كادر فني و مدير عامل باشگاه هستند كه بايد درباره راي باشگاه درباره اين دو تصميم بگيرند و بگويند كه آيا قصد دارند از اين دو در داربي استفاده كنند يا خير.

سالاركيا همچنين درباره شكايت شهرداري از باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: شهرداري اظهار نامه‌اي را عليه باشگاه ارائه داده است و ما نيز هم اكنون در حال تنظيم لايحه دفاعي هستيم كه برابر آن‌ها ارائه دهيم. شهرداري ايرادي از ما گرفته است و ما نيز پاسخي براي آن ايراد داريم كه به اعتقاد خودمان قطعا قانوني است. ما كاملا مقيد به قانون هستيم و بر اساس آن حركت مي‌كنيم.

شنبه 12 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کریمی پا به توپ شد

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به حرکات کششی، استارت کوتاه و بلند، کار با توپ،‌مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر عاشوری و سومدیک پرداختند.
* در تمرین امروز وحید هاشمیان و حمید استیلی به دلیل سفر به مشهد غایب بودند. این دو نفر امشب به تهران باز می‌گردند.
* علی پروین پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. وی ابتدا بازدید کاملی از ورزشگاه درفشی‌فر داشت و سپس نظاره‌گر تمرین شد. کریم باقری هم پس از اینکه علی پروین را دید همراه با اولادی به سمت او رفت و با وی به خوش و بش پرداخت. پروین به باقری گفت: "ماشاءالله جوان شده‌ای!"
* علی کریمی در ابتدای تمرین امروز اختصاصی تمرین کرد. وی سپس به طناب‌زنی پرداخت. در مرحله پایانی نیز بالاخره علی کریمی پا به توپ شد و به شوت‌زنی و سانتر از جناحین پرداخت. او مشکلی بابت مصدومیت نداشت.
* معمارزاده ابتدا در تمرینات گروهی شرکت کرد و سپس به مدت 30 دقیقه اختصاصی تمرین کرد. وی در نقش مربی گلرها نیز دقایقی با داستانی تمرین کرد. البته عزیزی امروز تمرینات دروازه‌بان‌ها را زیر نظر داشت.
* حدود50 هوادار و لیدر در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با دیدن پروین از او سؤالاتی درباره استیلی داشتند که پروین خطاب به آنها گفت: دوست دارم از استیلی طوری حمایت کنید که همه لذت ببرند. او پرسپولیسی است. قدرش را بدانید. انشاءالله نتیجه هم می‌گیرد.
* برخورد گرم پروین و خوردبین در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. سرپرست پرسپولیسی‌ها گزارشی از وضعیت تمرین را به پروین داد.
* بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خاطر به تعویق افتادن بازی با سپاهان خوشحال بودند.
* علیرغم قول مسئولان باشگاه هیچ امکاناتی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشد و نماینده رسانه‌ها زیر بارش باران تمرینات را پوشش خبری دادند.
* در پایان تمرین علی کریمی برخورد گرمی با پروین داشت.

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شيث رضايي، اخراج و 300 ميليون تومان / جريمه نصرتي، اخراج تا نيم فصل و 250 ميليون تومان جريمه

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از صدور احكام كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس درباره شيث رضايي و نصرتي خبر داد. بر اين اساس رضايي از باشگاه پرسپوليس اخراج و 300 ميليون تومان جريمه شود و نصرتي 250 ميليون تومان جريمه و تا نيم فصل از باشگاه اخراج شد.
 محمد رويانيان در تماس تلفني با برنامه ورزش و مردم اعلام كرد پس از بررسي‌هاي انجام شده تصميم گرفته شد شيث رضايي از باشگاه اخراج شود و همچنين اين بازيكن مبلغ 300 ميليون تومان جريمه شود.

رويانيان درباره حكم محمد نصرتي هم عنوان كرد: فعلا تصميم اين است كه نصرتي تا نيم فصل در تيم بازي نكند و البته جريمه‌ي 250 ميليوني هم براي او در نظر گرفته شده است.

رويانيان در اين گفت‌وگو انتقادهاي تندي را عليه برخي از مسوولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ مطرح كرد.

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کمیته رسانه‌ای فوتبال عمل زشت نصرتی و شیث را محکوم کرد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته رسانه‌های فدراسیون فوتبال صبح امروز در سالن روابط عمومی با حضور اعضا برگزار شد.
در این جلسه درباره جشن بهترین‌های اخلاق در مشهد که توسط کمیته فرهنگی برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شد؛ اما محور اصلی درباره اتفاقات ناشایست دیدار پرسپولیس و داماش بود و در نهایت اعضای کمیته با جدیت خواستار برخورد شدید با عوامل جریحه‌دار شدن روح ورزش در کشور شدند.

در این جلسه اعضای کمیته رسانه با انتقاد از جو ورزشگاه‌ها و شعارها و الفاظی که علیه جامعه زحمت‌کش داوری سر داده می‌شود و برخوردهای ناشایست برخی از بازیکنان و مربیان در قبال ایشان خواستار این شدند تا فدراسیون فوتبال به این امر رسیدگی کند و با این اقدامات با جدیت برخورد کند.
 

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خوردبین به پرسپولیس بازگشت

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل درگیری لفظی با قائم مقام باشگاه از این تیم کنار گذاشته شده بود با تصمیم مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان بازگشت.

امروز مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی تماسی تلفنی با خوردبین به وی اعلام کرد از روز پنج شنبه در تمرینات این تیم با قدرت حضور پیدا کند.

محمود خوردبین در گفت‌و‌گویی که با خبرنگار فارس داشت این خبر را تایید کرد

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپوليس از سد داماش گيلان گذشت

تيم هاي داماش گيلان و پرسپوليس تهران در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با برتري 3 بر 2 سرخپوشان به پايان رسيد تا استيلي از خطر بركناري نجات يابد. اين ديدار در حالي آغاز شد كه بارش شديد باران طي چند روز اخير به روي زمين چمن ورزشگاه تاثير منفي گذاشته و باعث لغزندگي زمين شده بود. در دقايق ابتدايي دو تيم بيشتر به ارزيابي هم پرداخته و در دقيقه 15 اين تيم پرسپوليس بود كه گل نخست را به ارمغان آورد.

در اين دقيقه 'غلامرضا رضايي' توپ بلندي را از جناح چپ ارسال كرد كه 'وحيد هاشميان' به زيبايي با ضربه سر دروازه ميزبان را گشود.

پس از اين گل تيم داماش با حركات 'مهدوي كيا' از جناح راست و 'زيندپور' از چپ به دنبال رسيدن به گل تساوي بود.

در دقيقه 22 پاس در عمق 'محمدرضا مهدوي' به 'محمد غلامين' رسيد كه اين مهاجم پس از پيش روي برداشتن شيث رضايي توپ را از بالاي سر 'عليرضا حقيقي' درون دروازه پرسپوليس جاي داد.

در ادامه 45 دقيقه نخست تلاش داماش و پرسپوليس نتيجه اي در برنداشت تا دو تيم با تساوي يك بر يك به رختكن بروند.

در آغاز نيمه دوم 'علي كريمي' كه عملكرد مناسبي د 45 دقيقه نخست نداشت جاي خود را به 'هادي نوروزي' داد.

در دقيقه 48 ارسال 'غلامرضا رضايي' با ضربه سر محكم و زيباي 'هادي نوروزي' به گل دوم پرسپوليس تبديل شد.

در دقيقه 59، 'ميلاد زنيدپور' پاس عمقي را در اختيار محمد غلامين قرار داد كه اين مهاجم ارسال كوتاهي را به روي دروازه پرسپوليس فرستاد كه 'سيدرضا چاووشي' به راحتي گل تساوي را به ارمغان آورد.

در ادامه نيمه دوم بازيكنان پرسپوليس سعي داشتند با استفاده از حركات رضايي و نوروزي از جناح راست به گل برتري دست يابند.

در دقيقه 88 اشتباه 'مهدي مهدوي كيا' توپ را به 'محمد نوري' رساند كه اين بازيكن با ضربه اي زميني گل سوم و برتري پرسپوليس را به ارمغان آورد.

با اين نتيجه پرسپوليس 16 امتيازي شد و به رتبه هفتم جدول رده بندي صعود كرد و داماش گيلان هم در امتياز 15 باقي ماند.
 

شنبه 7 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تساوی پرسپولیس مقابل نفت:بحران با پروین و روانشناس هم ادامه دارد!

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد. پرسپولیس برابر نفت هم بدون گل متوقف شد و چهارمین تساوی این فصل خود را کسب کرد.
بازیکنان پرسپولیس پیش از این بازی نزد روانشناس رفته بودند و علی پروین هم که به عنوان مدیر فوتبال این تیم شده بودف اما ظاهرا جلسه روانشناسی و حضور پروین نیز دردی از پرسپولیس بحران‌زده درمان نکرد.
در نیمه دوم  زور پرسپولیس به نفت نرسید و شاهد یک بازی پر برخورد بین دو تیم بودیم که بازیکنان دو تیم مدام بر روی هم خطا می‌کردند.
هواداران پرسپولیس در جریان بازی بارها علیه سرمربی تیم‌شان و حتی بازیکنان شعار دادند تا وضعیت این تیم همچنان تیره و تار و بحرانی باشد.
هدایت ممبینی داور مسابقه به رضا معقولی، حمید فتحی، مجتبی زارع و میثم خسروی از نفت و محمد نصرتی، جواد کاظمیان و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این تساوی  نفت با ۲۲ امتیاز شد و همچنان  در صدر جدول باقی ماند و پرسپولیس ۱۳ امتیازی هم
در رده یازدهم است.
 

جمعه 29 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مذاكره بزرگ پرسپوليس:بازگشت سایه دنیزلی

باشگاه پرسپوليس همچنان خبرسازترين سوژه فوتبال ايران است. ديگر همه چيز محدود به زمين تمرين يا ميدان مسابقه نيست و حالا ماجراهاي پرسپوليس با رخنه به سفارتخانه تركيه ابعاد بين‌المللي پيدا كرده. ماجرا از اين قرار است كه در فاصله كمتر از يك روز پس از پخش شدن شايعه بازگشت علي دايي به نيمكت اين تيم، خبر ديگري مبني بر آغاز مذاكره نمايندگان پرسپوليس با مصطفي دنيزلي رسانه‌ها را درنورديد. انتشار اين خبر مهر تاييدي بود بر اين موضوع كه تيم تصميم‌گيرنده در اداره باشگاه، تلاش آشكاري را ‌براي پيدا كردن جانشين حميد استيلي آغاز كرده‌اند.

صبح ديروز حميد استيلي كه او نيز براي ادامه كار در پرسپوليس به سراغ ايده‌هاي جديدي رفته، بازيكنانش را پس از جلسه تمريني، ‌به دانشكده روانشناسي دانشگاه تهران برد تا ذهن و روان شاگردانش را براي بازي‌هاي بعدي آماده كند. استيلي كه پيش از اين مدعي شده بود مشكل اصلي بازيكنانش مسائل روحي و رواني است ساعتي را به همراه اعضاي تيم با يكي از متخصصان روانشناسي گذراند. سرمربي پرسپوليس اصرار زيادي داشته كه اين نشست رسانه‌اي نشود و حتي بازيكنان تيمش را از انجام هر گونه مصاحبه پس از اين نشست منع كرد غافل از اينكه مقارن با همين ماجرا رسانه‌ها خبر احتمال حضور دنيزلي در پرسپوليس را روي خروجي خود قرار دادند تا استيلي را از نظر روحي و رواني تحت فشار بيشتري بگذارند.

مذاكره با مصطفي دنيزلي نشان داد كه به گفته‌هاي علي پروين مبني بر اينكه حتي شكست‌هاي بعدي هم وضعيت استيلي را به خطر نمي‌اندازد، چندان اعتباري نيست و ممكن است در فاصله كوتاهي سايه مربي ديگري بر نيمكت اين تيم بيفتد.
 


ادامه مطلب

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تصویری گویا از اخم‌های علی کریمی در تمرین پرسپولیس

گویا علی کریمی نگران تکرار اتفاقاتی است که در استیل آذین رخ داد و آن تیم خصوصی را به ورطه نابودی کشاند.

تمرین پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کادر فنی تیم ملی منهای کی‌روش برای تماشای عملکرد بازیکنان و کادرفنی به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.
بعد از جلسه‌ای که حمید استیلی با بازیکنان برگزار کرد و بابت بازی‌های نه چندان خوب، آنها را مورد انتقاد قرار داد علی پروین نیز در تمرین حاضر شد و با حضور امید نمازی، سیموئز و مارکان آقاجانیان بازیکنان، تمرین را به صورت جدی‌تری برگزار کردند.
در این بین اما چهره علی کریمی جالب‌تر از بقیه بود، علی کریمی نگران رخ‌ دادن تکرار اتفاقاتی است که سال گذشته در استیل آذین برایش رخ داد و رویای وی را در این تیم خصوصی از بین برد. او البته هنوز این نارضایتی را به وضوح نشان نداده اما با نگاهی به این عکس می‌توانید سر از ناراحتی شماره 8 پرسپولیس در بیارید.

او همچنان روی مود تمرین با ام پی فور و گوش کردن موزیک و پناه بردن به آرامشی است که فعلا در اطراف پرسپولیس وجود ندارد.
 

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رویانیان: منتظر تصمیم‌های غیرمنتظره باشید

 سردار رویانیان در نشست هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: «نشست خوبی بود و در آن برنامه‌های متعددی به تصویب رسید. اول این که قرار شد در ساختار جدید باشگاه یکسری از برنامه‌ها بر اساس نقاط مثبت برنامه باشگاه‌های پیشرفته دنیا باشد. ما یک ماه است که بر روی ساختار باشگاه‌های مختلف جهان مطالعه کردیم و مطالعات تطبیقی برای بومی سازی این برنامه‌ها صورت گرفته است. این طرح در هیات مدیره تصویب شد. همچنین مقرر شد مدیرعامل باشگاه به عنوان سخنگو در خدمت اصحاب رسانه باشد.»
وی با اشاره به مصاحبه محمد پنجعلی - یک از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در برنامه تلویزیونی «90» در شب گذشته که گفته بود «نظر شخصی من این است که حمید استیلی از سمتش استعفاء دهد»، گفت: «اعتراضی هم روی صحبت‌های برخی از دوستان داشتیم که نظر شخصی‌شان با مصاحبه های رسمی باشگاه قاطی نشود. مواضع باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از تریبون باشگاه و توسط مدیرعامل اعلام می‌شود.»
رویانیان با بیان این که از عملکرد کادر فنی تیم پرسپولیس راضی نیست، گفت: «من نسبت به عملکرد تیم ابراز ناخشنودی کردم.‌ پرسپولیس تیم بزرگی است. این تیم در ایران با عظمت است. نباید عظمت این تیم را با باختها و حاشیه‌ها پایین بیاوریم. بنده تا زنده‌ام و در این مسئولیت هستم، نمی گذارم بزرگی پرسپولیس خدشه دار شود.»
رویانیان تاکید کرد: «ناخرسندی‌ام را در جلسه هیات مدیره هم مطرح کردم. من یک ماه نیست که به پرسپولیس آمده‌ام، اما مطمئن باشید نمی گذارم وضعیت این گونه بماند. همه باید برای موفقیت پرسپولیس کمک کنیم و قرار نیست بار بر دوش یک نفر باشد. بی شک اصلاحاتی را به سرعت در این باشگاه انجام می دهم تا پرسپولیس بازسازی شود. وظیفه من صرفا نظارت کردن بر روی بردها و باختهای تیم فوتبال پرسپولیس نیست، من به عنوان مدیرعامل وظیفه دارم به همه ابعاد باشگاه و تمام تیم‌های پرسپولیس در رشته‌های مختلف فکر کنم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که انتخاب علی پروین به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه، ابتدایی ترین و اولین برنامه اجرا شده او در پرسپولیس بوده است، ادامه داد: «انتخاب پروین در مسئولیت جدید، اتفاقا در ساختار جدید باشگاه ما وجود دارد. ایجاد مسئولیتی تحت عنوان مدیریت راهبری فوتبال در باشگاه به این خاطر است که تصمیمات مستقیم و اصلی فوتبالی از بدنه باشگاه جدا شود. من نمی‌خواهم ابعاد مختلف ساختار باشگاه در تیم فوتبال پرسپولیس تاثیر مستقیم داشته باشد. ساختاری که به آن اشاره می‌کنم در هیات مدیره هم تصویب شده.»
وی گفت: «مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس، رییس کمیته فنی باشگاه هم هست. اعضای جدید کمیته فنی امروز در سایت باشگاه اعلام خواهد شد.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا حمید استیلی همچنان سرمربی تیم پرسپولیس باقی می ماند و در بازی با نفت تهران روی نیمکت می‌نشیند، گفت: «واقعیت این است که من از عملکرد کادر فنی راضی نیستم، اما بنا بر تصمیمها و برنامه‌هایی که داریم، استیلی همچنان سرمربی تیم ما می‌ماند و بنده از او حمایت می‌کنم، اما باید بگویم که اصلاحاتی که ما در باشگاه انجام خواهیم داد، جدا از تصمیمهای کوتاه مدت و مقطعی است. بر اساس همین اصلاحات است که مسئولیت "مدیریت فوتبال" در باشگاه ایجاد شد و تاثیر خودش را در بخش فنی تیم فوتبال ما خواهد گذاشت. مطمئن باشید از این پس شاید هر هفته یک تصمیم بزرگ را برای پرسپولیس را بشنوید.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در صورت نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس در بازی بعدی کادر فنی تیم را تغییر دهید، گفت: «هر تصمیمی امکان دارد، بی شک هر چیزی که بتواند پرسپولیس را در شرایط کنونی و آینده به اوج برساند، ما آن را انجام می‌دهیم. ما هر کاری را برای خوشحالی طرفداران این تیم انجام می‌دهیم. ممکن است هواداران شاهد تصمیمهای غیر منتظره از سوی بنده باشند. اصلا تصمیم غیر منتظره گرفتن کار من است. من مدیر بحران هستم. در حال حاضر حمید استیلی حتی اگر یک ساعت به مدت سرمربیگری‌اش مانده باشد از او حمایت می‌کنم، پروین هم کاملا هماهنگ شده به وضعیت تیم ورود کرده است. من راضی نیستم که دو بازیکن سرنوشت ما را عوض کنند! پرسپولیس نیاز به عزت دارد، نه «شو!». مردم از ما شو یا فیلم نمی‌خواهند، مردم از ما تیمی می‌خواهند که آن‌ها را راضی کند. من مسئول احساسات 20 میلیون طرفدار پرسپولیس هستم، نه این که بخواهم طوری رفتار کنم تا یک مربی یا یک بازیکن از دست من ناراحت بشود یا نشود. مهم احساسات آن 20 میلیون طرفدار پرسپولیس است. محبتی که من به بازیکنان این تیم در این مدت کوتاه کرده‌ام، تاکنون کسی نکرده است. من رافت و محبت پدرانه بسیاری را نثار آن‌ها کردم. تا وقتی که مدیرعامل پرسپولیس هستم، خودم را مسئول و پاسخگوی میلیون‌ها هوادار این تیم می دانم. هر وقت نتوانم از عهده این وظیفه برآیم، فوری پرسپولیس را ترک می‌کنم.»
رویانیان ادامه داد: «در مسئولیتی که دارم هیچ تضمینی به هیچ کسی نمی دهم که تا چه زمان بر سر کار باشد یا نباشد. من موارد نارضایتی ام را بیان کردم، به طور مثال از کادر پزشکی تیم راضی نیستم. اوضاع باید بهتر شود. خیلی‌ها در ابتدای ورودم به پرسپولیس گفتند که تغییراتی را در باشگاه به وجود بیاور تا چهره‌ات خوب شود! اما من برای این کار به پرسپولیس نیامده ام. من نمی‌خواهم شو اجرا کنم و نه از این جور تصمیم‌ها بگیرم. من می خواهم پرسپولیس وضعیت خوبی داشته باشد. در این مسیر با هیچ کس تعارف ندارم و هر لحظه ممکن است تصمیم جدیدی بگیریم.»
رویانیان درباره علت عدم حضور پروین در جلسه هیات مدیره، خاطر نشان کرد: «من از پروین خواستم که امروز سر تمرین تیم برود. او به من گفت چه کار کنم؟ بیایم سر جلسه یا تمرین، که من هم به او گفتم برو تمرین. در کار مصاحبه ها هم آب پاکی را روی دست دوستان ریختم و از این پس نه پروین، نه پنجعلی، نه فروزنده و نه نژادفلاح مصاحبه‌ در رابطه با پرسپولیس نخواهند داشت. بنده به عنوان سخنگوی باشگاه به صورت کاملا شفاف توضیحات را ارائه می‌کنم.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر بنا باشد تصمیم‌های غیر منتظره و آنی بگیرید، آیا اگر روزی سرمربی تیم را برکنار کردید، می توانید به صورت غیر منتظره و آنی سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنید تا این تیم لطمه نخورد، گفت: «از آن شبی که به پرسپولیس آمدم تاکنون همه برنامه‌هایم را ریختم. همه گزینه‌هایی که برای هدایت پرسپولیس ممکن باشد را در طول دو هفته انتخاب و درباره‌شان فکر کرده‌ام، در حال حاضر همه سناریوهایم را برای پرسپولیس چیده‌ام. سپردن مسئولیت مدیریت فوتبال باشگاه به پروین یکی از اقدامات ابتدایی من بود. طبق سناریوهایی که نوشتم به خوبی می دانم در چه زمان‌های چه تصمیم‌هایی بگیرم، مطمئن باشید به موقع عمل خواهم کرد و همه تصمیمات در خدمت موفقیت باشگاه است.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر تمام سناریوهای آینده پرسپولیس را از الان نوشته‌اید، پس چرا مسئولیت مدیریت فوتبال را به پروین داده اید؟ آیا این مساله با مسئولیت جدید او در تناقض نیست؟ گفت: «پروین مدیریت اجرایی و راهبری فوتبال باشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد، نه مدیریت راهبردی آن را. بنابراین تصمیم های راهبردی را من می‌گیرم و او مصوبات ما را اجرا می‌کند.»

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پروین: از این به بعد شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «پیش از این به مسائل فنی کاری نداشتم، اما از این به بعد نظراتم را به استیلی می دهم. فکر می کنم در هفته های آینده شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود!»جلسه کمیته فنی برای تصمیم گیری در مورد سرمربی پرسپولیس و بحران موجود در این تیم به پایان رسید. از بین آن همه آدم تنها کسی که خبرنگاران واقعا مشتاق به صحبت کردن با وی بودند علی پروین بود. سرمربی سابق، عضو هیئت مدیره و مدیر فنی از امروز به بعد پرسپولیس...
علی پروین در پایان نشست کمیته فنی این باشگاه به میان خبرنگاران آمد و قبل از هر چیز خبر صبح را تکذیب کرد و گفت: «من هیچ پستی نگرفته‌ام و همانی هستم که قبلا بودم. من آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و اصلا این پست ها برای من مهم نیست.»
وی با تاکید بر اینکه «استیلی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد»، یادآور شد: «حتی اگر پرسپولیس بازی بعد را هم ببازد، استیلی سرمربی می ماند اما از این به بعد در مسائل فنی پرسپولیس من هم نظر می دهم. پیش از این به مسائل فنی کاری نداشتم، اما از این به بعد نظراتم را به استیلی می دهم. فکر می کنم در هفته های آینده شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود!»
پروین با کم اهمیت دانستن شکست پرسپولیس در کرمان گفت: «فکر نمی‌کنم پرسپولیس در این چند سال در کرمان نتیجه‌ گرفته باشد. درد پرسپولیس این است که بدشانس است و مقداری هم بد بازی می‌کند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم رفاقت و همدلی را به پرسپولیس بیاوریم.»
وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضورش در تمرینات پرسپولیس با لباس ورزشی، تصریح کرد: «چنین کاری نمی کنم، اما در مسائل فنی پرسپولیس نظر می‌دهم.»
البته در این بین، کسی از علی پروین نپرسید چگونه ناگهان تیم تا بازی بعد سبک پروینی می گیرد

سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استیلی اخراج محترمانه یا امید به آینده؟!!

پرسپولیس به تیم ما قبل آخر جدول هم باخت تا ناکامی‌های این تیم کامل شود. چهارمین باخت طی فقط 10 بازی هر چند به واسطه تعدد محرومان و مصدومان رخ داد اما دلایل فنی عمده‌ای هم داشت که به سرمربی پرسپولیس برمی‌گردد و لاغیر.
به محض ورود محمد رویانیان به مجموعه پرسپولیس این تیم 2 برد به دست آورد و تا حدودی از بحران خارج شد اما باید دید واکنش مدیر جدید سرخ‌ها به این باخت و سقوط به رده دهم جدول چیست. حالا استیلی که بعید است بعد از این باخت استعفا بدهد در هراس اخراج به تهران بازخواهد گشت به خصوص بعد از اینکه مدیر جدید سرخ‌ها در آخرین صحبت‌هایش اعلام کرد به سرمربی واحد اعتقادی ندارد و می‌خواهد نظام سرمربیگری مدنظر خودش را در تیم اجرایی کند. حال باید دید این مدیر تازه‌وارد به عرصه فوتبال به شکل محترمانه استیلی را اخراج می‌کند یا با امید به آینده با این مربی ادامه خواهد داد.
 

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عکس دیدنی کامیونی که راننده آن عاشق علی کریمی است!

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حقیقی به بازی با مس نمی رسد؟

علیرضا حقیقی، دروازه بان شماره یک پرسپولیس، در تمرینات تیمش مصدومش شد تا بحران مصدومیت در تیم قرمز پایتخت شدت بگیرد.
در آخرین دقایق تمرین امروز حسین بادامکی با بی احتیاطی محض، با استوک روی پای دروازه بان شماره یک تیمش رفت و باعث مصدومیت او شد.
پرسپولیسی ها شنبه در کرمان مقابل مس قرار خواهند گرفت و بعید است که حقیقی با این مصدومیت بتواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.
به این ترتیب تعداد مصدومان سرخ پوشان پایتخت به چهار تن رسید. علی کریمی، مهرداد اولادی و هادی نوروزی دیگر مصدومان پرسپولیس هستند که نمی توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

جمعه 22 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

صحبت های جدید استیلی

حیدری را خودم به پرسپولیس آوردم
استیلی: قلعه‌نویی بچه محل ما است، کیانی را نیم فصل می‌آوریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم کیانی را با توجه به اتفاقات اخیر در نیم فصل جذب کنیم.
خبرگزاری فارس: استیلی: قلعه‌نویی بچه محل ما است، کیانی را نیم فصل می‌آوریم

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی در خصوص اردوی 3 روزه کیش اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی در کیش برگزار کردیم و به اهداف پیش بینی شده خود رسیدیم. در کنار این اردو بازی تدارکاتی خوبی را نیز به نمایش گذاشتیم که در این بازی حرکت‌های خوب تیم برای ما بسیار امیدوار کننده بود.
وی افزود: امیدوارم شنبه آینده و در بازی سنگین مقابل مس کرمان بتوانیم با داشتن ملی پوشان خود و یک بازی منطقی و هوادار پسند به 3 امتیاز برسیم و به بالای جدول برویم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی گفت: به دنبال این هستیم که در نیم فصل یک بازیکن لیگ برتری بگیریم. نظر ما روی کیانی است. این بازیکن را از قبل زیر نظر داشتیم و می‌خواستیم زودتر جذب کنیم، اما شرایط این کار فراهم نشد. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد چون خودش دوست دارد به پرسپولیس بیاید. یعنی دو طرف دوست دارند با یکدیگر همکاری کنند و اگر خدا بخواهد تا نیم فصل کیانی به پرسپولیس می‌آید.
استیلی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید با این کار قلعه نویی ناراحت ‌شود، گفت: امیر بچه‌ محل ما و دوست خوب من است. می‌دانم دوست دارد به ما کمک کند. انشاءالله قلعه نویی راضی است و این اتفاق خواهد افتاد. من همیشه احترام خاصی برای قلعه نویی قائل هستم.
استیلی در پاسخ به اظهارات سپهر حیدری عنوان کرد: من همیشه سپهر را دوست دارم، خودم او را در فصلی که قهرمان شدیم به پرسپولیس آوردم اما امسال این اتفاق نیفتاد. من همیشه به نیکی از ایشان یاد می‌کنم چون بازیکن خوبی است. امیدوارم همیشه موفق شود. حرف دیگری در این باره نمی‌زنم. 
وی در خصوص غیبت سومدیک و ممدوتال در تمرین امروز گفت: سومدیک قرار بود امروز به تهران بیاید اما باید گذرنامه‌اش را عوض می‌کرد، به همین دلیل کمی سفر او به تاخیر افتاد. ممدوتال نیز با توجه به مشکل پروازی که برایش پیش آمده بود به ایران نیامد و در اولین فرصت قرار است به تهران بیاید.

سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اولادی این بار تصادف کرد

مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضورش در این تیم با بدشانسی‌های متفاوتی دست و پنجه کرده که آخرین آن به مصدومیت شدید روز گذشته‌اش در تمرین پرسپولیس برای چندمین بار بود.

این بار مهرداد اولادی در مسیر تمرین دچار تصادف شد اما مشکل جدی برای وی به وجود نیامد.
اولادی که از این اتفاق به شدت ناراحت است، این موضوع را با کادر فنی و روانشناس تیم در میان گذاشت.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عکس:تک به تک جادوگر با رحمتی در دو قدمی کی روش!

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نویی به استیلی تبریک گفت!

 حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های اخیر با انتقادهای تند مواجه بود و به نوعی روی لبه پرتگاه راه می‌رفت، حالا دو بازی است که تیمش نتیجه لازم را کسب کرده و به وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی هم سروسامانی داده است.
استیلی که بعد از برد شیرین دو بر صفر روز گذشته پرسپولیس به رستوران طرقبه که صاحب آن یکی از دوستان صمیمی وی است رفته و دوستان استیلی برای وی جشن کوچکی را در این رستوران برایش گرفتند. این در حالی بود که وقتی استیلی در این رستوران حضور داشت، با یک تماس تلفنی مواجه شد که آن‌ور خط کسی جز امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نبود.
 قلعه‌نویی که تیم وی هم موفق شده بود مس کرمان را شکست دهد، در تماسی تلفنی با حمید استیلی سرمربی پرسپولیس، پیروزی این تیم را به وی تبریک گفت. استیلی هم ضمن تشکر از قلعه‌نویی، برد تراکتور را هم به وی تبریک گفته و برای قلعه‌نویی و تیمش آروزی موفقیت کرد.
نکته دیگر اینکه امروز استیلی طبق روال معمول همیشگی‌اش که بعد از هر برد نذر دارد به زیارت امام رضا (ع) برود، راهی مشهدمقدس شد تا نذر خود را ادا کرده باشد.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استیلی:کاظمیان و دیگران منیت را کنار بگذارند

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم باید منیت را کنار بگذارند و به مجموعه تیمی فکر کنند.
حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد قهرمانی تیم ملی والیبال را به مردم و جامعه ورزش تبریک بگویم.

وی افزود: بازی امروز شرایط خاصی داشت چون ما بعد از بازی با فجر سپاسی فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه دوم خیلی راضی نیستم ولی در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و روی تجربه بازیکنان توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. من این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
استیلی در پاسخ به این سؤال که تغییرات مدیریتی چقدر در موفقیت‌های دو هفته‌ اخیر پرسپولیس تاثیر داشته گفت: از زحمات حبیب کاشانی تشکر می‌کنم. سردار رویانیان دراین مدت کوتاهی که بالای سر تیم آمده پاداش‌های خوبی به بازیکنان داده و با آمدن علی پروین بر سر تمرینات انسجام خوبی حاکم شده است. امیدوار هستم این شرایط تداوم داشته باشد و ما نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه در تعطیلات می‌توانیم شرایط فیزیکی تیم‌مان را بالا ببریم و منتظر هستیم تا ببینیم چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت می‌شوند تا یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه جواد کاظمیان زودتر از دیگران رختکن را ترک کرد و آیا این مسئله به خاطر ناراحتی او بوده است گفت: فکر می‌کنم او با خوردبین هماهنگ کرده بود ولی باید بگویم مهم تیم است و فرد ملاک نیست.
وی تاکید کرد: برای ما طرفداران پرسپولیس مهم هستند. به همه به یک چشم نگاه می‌کنم و هر کس شرایط خوبی داشته باشد به زمین خواهد رفت. کاظمیان هر زمان برای ما بازی کرده با تمام وجود به میدان رفته و از عملکرد او راضی بوده‌ایم.
در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران به صحبت‌های کاظمیان اشاره کرد و گفت این بازیکن اعلام کرده در بین دو نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی داشته و گفته "چرا" تعویض شده و پس از آن دیگر به میدان نرفته و آیا نیمکت نشینی به خاطر سوال کاظمیان از شما بوده یا دلایل فنی دارد که استیلی در پاسخ گفت: برای ما اصلا "چرا" معنا ندارد چون اگر تعویضی صورت گرفته به صلاح ما بوده است. همه باید به فکر تیم باشند و بازیکنان بدانند منیت باید تبدیل به ما شدن شود و ما باید این هواداران را خوشحال کنیم حال چه در زمین باشد و یا روی سکو. این تیم کوچک نیست و هوادارانش با یک برد و یک باخت خوشحال و ناراحت می‌شوند.
استیلی در خصوص اینکه علی پروین اشاره کرده که این تیم مشکل بدنی دارد گفت: مگر آقای پروین در ورزشگاه حضور داشت؟
خبرنگاران در ادامه به سرمربی پرسپولیس اشاره کردند که او در ورزشگاه بود که استیلی ادامه داد: همانطور که گفتم فاصله کم بین این بازی و دیدار با فجر سپاسی باعث شد از لحاظ بدنی تحلیل برویم. البته ما یک سری بازیکن داریم که باید به خاطر شرایط سنی‌شان مواظب‌شان باشیم که خوب ریکاوری کنند و آسیبی به آنها وارد نشود.
در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید که شما در فصل نقل و انتقالات به پای خیلی از بازیکنان ایستادید اما حالا که پرسپولیس روی دور افتاده برخی اعتراض می‌کنند نظرتان چیست که استیلی دراین خصوص گفت: همانطور که گفتم ممکن است برخی از بازیکنان ناراحت باشند. من با جواد کاظمیان جلسه خواهم گذاشت چون او به پرسپولیس تعصب دارد. زمانی که با ما قرار داد بست با کمترین رقم به توافق رسید. مهم این است که نباید حرف‌مان را در رسانه‌ها بزنیم و اختلافات را در خانه حل و مشکلات را درون تیم مطرح کنیم. خبرنگار وقتی بازیکن ناراحت است از او مصاحبه می‌گیرد ولی بازیکن هم باید در ناراحتی خودش را کنترل کند و مراقبت صحبت‌هایش باشد.
 سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده بود به دنبال علی دایی می‌گردد و سرمربی راه آهن در حمایت از رویانیان مصاحبه‌ای انجام داده و اینکه آیا این مسئله برای استیلی ذهنیت به وجود نمی‌آورد گفت: قبل از اینکه رویانیان با دایی صحبت کند مسئله را با من مطرح کرد و گفت قصد دارد با یکسری از پیشکسوتان صحبت کند. حتی ایشان دایی را آورد و من هم اعلام کردم که حتما با او صحبت کنید. چون به کارم ایمان دارم و علی دایی را افتخار ایران می‌دانم و امیدوار هستم که ایشان در راه آهن موفق شود.
استیلی در خصوص اینکه امروز پس از پایان بازی راه آهن در ورزشگاه اکباتان مورد تشویق قرار گرفته است با خنده گفت: من دوست ندارم این مسائل پیش بیاید. چون مهم رفاقت و اخلاق است و علی دایی از دوستان صمیمی من محسوب می‌شود و برد و باخت خیلی زود فراموش خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا صبای قم شخصیت یک تیم بالای جدولی را داشت یا خیر گفت: ویسی تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و وقتی یک تیم در بالای جدول حضور دارد نشان از شخصیت آن تیم دارد. ما بازی سال گذشته این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها روی ضد حملات خوب کار می‌کنند ولی دیدید ساختار دفاعی ما بهتر شده و در تعطیلات می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.
وی تاکید کرد: پتانسیل تیم ما این نیست و توانایی ما خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات روند‌مان را بهتر به نمایش می‌گذاریم.
استیلی در خصوص اینکه آیا اردویی برای تیمش در نظر گرفته یا خیر گفت: قرار است یا در داخل و یا در خارج از کشور اردو بگذاریم و رویانیان اعلام کرده که توانایی برپایی اردو و مهیا کردن آن را در خارج کشور دارد.
وی در خصوص اینکه آیا از مشورت علی پروین استفاده می‌کند یا خیر، گفت: صد در صد از مشاوره ایشان استفاده می‌کنم.
در ادامه خبرنگاری تاکید کرد: اینکه شما گفتید پروین را در ورزشگاه ندیدید تعجب آور است و آیا عضو هیئت رئیسه باشگاه در بین دو نیمه به رختکن آمد گفت: واقعا علی پروین را در ورزشگاه ندیدم. هر روز از مشورت او در تمرینات استفاده می‌کنم چون پروین بزرگ این فوتبال است و نظرات او برای ما مفید خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه آیا عدم دریافت مطالبات بازیکنان در آینده مشکل ساز می‌شود یا خیر گفت: مقداری مشکل داشتیم و دیروز جلسه‌ای با مسئولان تیم برگزار کردیم و قرار شد در آینده نزدیک مشکلات حل شود. چون این تیم متعلق به وزارت ورزش است و وزیر آن تازه مشخص شده و رویانیان خیلی تلاش می‌کند که بتواند تعهدات خود را انجام دهد.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

صعود 5 پله ای سرخژوشان در حافظیه

 دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.

وحید هاشمیان در دقیقه 70 و علی کریمی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
ایوب کلانتری نیز در دقیقه 78 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید.

علی کریمی کاپیتان پرسپولیس لحظاتی پیش از گلزنی بر سر بازیکنان پرسپولیس فریاد کشید و ظاهرا فریادهای کاپیتان جواب داد و سرخپوشان در حافظیه سوخت‌گیری کردند و با 5 رده صعود به رده دهم جدول رسیدند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مهدی رجب‌زاده از فجر و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
پرسپولیس پیش از این بازی با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت و فجر 9 امتیازی در رده دهم است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، حمید علی عسگر( از دقیقه 68 وحید هاشمیان)، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه 82 هادی نوروزی) و غلامرضا رضایی
سرمربی: حمید استیلی

ترکیب فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، علیرضا جلیلی، محمدرضا پورمحمد، یونس شاکری، محمد حیدری، رضا حقیقی، مهرداد کریمیان، محمد جوکار، مهدی رجب‌زاده (4+90 و حید نعمتی)، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 ایوب کلانتری)، خالد شفیعی
سرمربی: علی اصغر کلانتری

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دنیزلی: در مورد پیشنهاد پرسپولیس فعلا حرفی ندارم

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از اظهار نظر در خصوص شایعه پیشنهاد این باشگاه برای جانشینی حمید استیلی خودداری کرد.
 مصطفی دنیزلی که بعد از قطع همکاری با باشگاه بشیکتاش در یک شبکه تلویزیونی کشور ترکیه مشغول فعالیت است در گفت و گو با مدیربرنامه هایش در تهران از شکست پرسپولیس در دربی ابراز ناراحتی کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: حیف شد که هواداران پرسپولیس دست خالی از ورزشگاه برگشتند و این وضعیت ناراحت کننده است.
 

سه شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپوليس صفر- استقلال دو ؛ هت تريك مظلومي و شاگردانش

تيم استقلال با پيروزي در شهرآورد 71، سومين برد پياپي مقابل رقيب ديرينه‌اش را جشن گرفت.
شهرآورد 71 ساعت 18:30 جمعه در ورزشگاه ازادي برگزار شد و استقلال همانند هر دو بازي فصل گذشته پرسپوليس را شكست داد. گلهاي استقلال را مجيدي در دقيقه‌ي 15 و جباري 81 به ثمر رساندند.

دو تيم در دقايق اوليه بازي بيشتر در ميانه‌ي ميدان كار را دنبال كردند. در دقيقه‌ 11 اولين خطر بازي به وجود آمد. سماجت علي كريمي در محوطه‌ي جريمه استقلال،‌ پرسپوليس را صاحب يك موقعيت كرد اما شوت زارع را رحمتي با جايگيري خوب مهار كرد.

در دقيقه‌ي 14 علي كريمي باز هم با حركت فريبنده خود از كنار خط وارد محوطه جريمه شد اما پاس به بيرون شماره 8 پرسپوليس پس از ضربه‌ي مهاجم سرخپوشان راهي به دروازه پيدا نكرد.

در دقيقه‌ي 15 فرهاد مجيدي، خاطره‌ي آخرين داربي دو تيم را تكرار كرد و موفق به گلزني شد. شوت سنگين ميداوودي با دفع ناقص معمارزاده همراه شد، مجتبي جباري توپ برگشتي را در اختيار مجيدي قرار داد و ضربه‌ي بغل پاي كاپيتان آبي ها گل نخست بازي را رقم زد.

در دقيقه‌ي 19 مجتبي جباري با شوتي سنگين دروازه‌ي پرسپوليس را مورد هدف قرار داد اما شوت او به تيرك دروازه برخورد كرد.

علي كريمي در دقيقه‌ي 20 با فرار پشت مدافعان استقلال قصد ورود به محوطه جريمه را داشت، اما در محوطه سرنگون شد كه تركي اعتقادي به پنالتي نداشت و كار را دنبال كرد.

استقلال با وجود رسيدن به گل برتري در لاك دفاعي فرو نرفت و حملات زيادي انجام داد. ميداوودي در دقيقه‌ي 24 با حركت به عمق دفاع پرسپوليس با پاس پشت پا كرار را صاحب توپ كرد اما پاس رو به جلوي بازيكن عراقي توسط نصرتي دفع شد.

ميلاد ميداوودي در دقيقه‌ي 28 يك موقعيت گلزني را از دست داد. جاسم كرار با حركت از كنار محوطه جريمه و پاس رو به عقب ميداوودي را صاحب فرصت گلزني كرد، ‌اما شوت مهاجم استقلال بلوكه شد و راهي به دروازه نيافت.

در ادامه پرسپوليس روي ضربه كرنر و اوت دستي صاحب دو موقعيت نصفه و نيمه شد، اما دروازه‌ي رحمتي باز هم به شكل جدي تهديد نشد.

خطاي تيموريان در دقيقه‌ي 31 پرسپوليس را صاحب ضربه آزاد كرد، اما شوت زارع را رحمتي مهار كرد.

جواد كاظميان در دقيقه‌ي 32 يك حمله‌ي ديگر را روي دروازه استقلال طراحي كرد، ‌اما ميان مهاجمان پرتعداد استقلال اسير شد و در حالي كه كسي به او نزديك نبود با ضربه‌اي كم دقت توپ را به آسمان كوبيد.

جاسم كرار در دقيقه‌ي 37 در محوطه‌ي جريمه صاحب توپ شد اما با تعلل فرصت را از دست داد تا يك كرنر به دست آيد.

كيانوش رحمتي در دقيقه‌ي 42 كارت زرد دريافت كرد.

در دقيقه‌ي 45 پرسپوليس صاحب ضربه آزاد شد. مازيار زارع و علي كريمي پشت توپ قرار گرفتند، اما ضربه‌ي كريمي به ديوار دفاعي برخورد كرد. خسرو حيدري هم به دليل خطا روي كاظميان كارت زرد دريافت كرد.

نيمه‌ي دوم

پرسپوليس نيمه‌ي دوم را با يك تعويض آغاز كرد و عليرضا محمد جاي كاظميان راگرفت.

استقلال در نيمه‌ي دوم بازي را طوفاني آغاز كرد؛ جدي ترين حمله استقلال در دقيقه‌ي 47 انجام شد و شوت سنگين ميداوودي به تيرك دروازه برخورد كرد و پس از برخورد با معمارزاده راهي كرنر شد.

بهترين فرصت پرسپوليس را محمد نوري از دست داد. در حالي كه استقلال نيمه‌ي دوم را بهتر آغاز كرده بود، پرسپوليس در دقيقه‌ي 50 با خطايي كه منتظري روي كريمي انجام داد صاحب موقعيت پنالتي شد. هواداران پرسپوليس روي صورت رحمتي ليزر انداخته بودند و تركي بازي را متوقف كرد و با ناظر بازي مشورت كرد و سرانجام پس از چند دقيقه‌ تاخير اجازه زدن ضربه را داد، اما نوري در دقيقه‌ي 53 ضربه را به اوت زد. البته رحمتي هم جهت توپ را تشخيص داده بود.

در دقيقه‌ي 58 استقلال روي حركت مجيدي صاحب فرصت گلزني شد. حركت كاپيتان استقلال در عرض با پاس به جباري همراه شد،‌اما ضربه‌ي فني هافبك استقلال با اختلاف راهي اوت شد.

در دقيقه‌ي 60 پرسپوليس در سلسله حملاتي كه انجام داد صاحب موقعيت شد، چند بار رفت و برگشت توپ و شوت‌هاي بلوكه‌ شده‌ي مازيار زارع سرانجام با ضربه‌ي سر نوري و واكنش رحمتي راهي كرنر شد.

در دقيقه‌ي 63 غلامرضا رضايي پس از چند سانتر ناموفق بر روي دروازه‌ي استقلال به سمت دروازه اقدام به شوتزني كرد كه ضربه‌ي او با چند متر اختلاف از كنار دروازه رحمتي به بيرون رفت. تيموريان پس از اين صحنه به رضايي اعتراض كرد كه چرا به وضعيت دو بازيكن مصدوم توجهي نكرده و توپ را به بيرون نزده است.

به گزارش ايسنا، عليرضا محمد كه در نيمه‌ي دوم وارد ميدان شده بود، با مصدوميت دست روبرو شد و در حالي كه به توصيه پزشك تيم دستش را ثابت نگه داشته بود، تعويض شد و جايش را به هادي نوروزي داد. پس از اين مصدوميت رحمتي روي زمين افتاد و نكته جالب اين بود كه تركي خودش به سمت دروازه بان استقلال رفت و با گرفتن پاي رحمتي كار پزشك تيم را انجام داد!

در دقيقه‌ي 70 بادامكي با خطايي كه كنار زمين انجام داد از داور بازي كارت زرد گرفت.

پرسپوليس در دقيقه‌ي 73 روي اوت دستي بلندي كه انجام داد به يك ضربه كرنر دست پيدا كرد، دو ضربه‌ي سر پياپي سرخپوشان موقعيت خوبي را فراهم كرد اما رحمتي مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد.

نوري كه در اين ديدار پنالتي از دست داده بود، مي توانست در دقيقه‌ي 76 روي پاسي كه از نصرتي دريافت كرده بود، دروازه را باز كند، ‌اما يك قدم كم آورد و به توپ نرسيد.

در دقيقه‌ي 74 استيلي كه بازي را از دست رفته مي ديد با آوردن هاشميان به جاي بادامكي تلاش كرد تا تيمش را هجومي كند.

يك دقيقه‌ي بعد ميثاق معمارزاده يك تك به تك را از جباري گرفت تا پرسپوليس همچنان به بازي اميدوار باشد. خطاي ابراهيم شكوري در اين دقيقه يك كارت زرد براي او به همراه داشت. برهاني هم جايگزين ميداوودي شد.

حركت خوب رضايي با پاس هاشميان همراه شد، ‌اما باز هم پرسپوليس به گل نرسيد. پرسپوليس در دقيقه‌ي 77 سه فرصت پياپي به دست آورد اما هيچكدام به گل نرسيد.

مجيدي كه در دقيقه‌ي 78 آسيب ديده بود از زمين خارج شد و ديگر به بازي برنگشت و يوسفي جاي او وارد زمين شد.

خطاي شديد بر روي كريمي پرسپوليس را صاحب ضربه‌ي آزاد كرد اما سانتر شماره هشت پرسپوليس ره به جايي نبرد .

در حالي كه پرسپوليس حملات زيادي را انجام مي داد، استقلال در دقيقه‌ي 81 به گل دوم رسيد. فرار برهاني پشت سر مدافعان استقلال را صاحب موقعيت كرد. مهاجم تازه وارد استقلال پس از عبور از معمارزاده توپ را به بيرون داد و جباري گل دوم را به ثمر رساند. يوسفي كه تازه به ميدان آمده بود روي اين گل نقش بسزايي ايفا كرد.

يوسفي در دقيقه‌ي 84 صاحب يك موقعيت ديگر هم شد، اما ضربه‌ي فني او با اختلاف اندك از بالاي دروازه به بيرون رفت.

حركت كريمي از جناح راست و نفوذ به محوطه‌ي جريمه با پاس رو به عقب او همراه بود، اما مدافعان استقلال توپ را دفع كردند.

 تركيب دو تيم

استقلال: سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، ميثم حسيني، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري، مجتبي جباري، آندرانيك تيموريان، جاسم كرار، ميلاد ميداودي، فرهاد مجيدي

پرسپوليس

ميثاق معمارزاده، ابراهيم شكوري، عليرضا نورمحمدي، محمد نصرتي، حميد علي‌عسگري، علي كريمي، جواد كاظميان، محمد نوري، حسين بادامكي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قبل از دربی،حميد استيلي:فقط به حمله فکر میکنیم

 

حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال گفت: در بازي هفته گذشته چند بازيكن مصدوم و بيمار داشتيم اما توانستيم با بازي خوب نتيجه مطلوبي در آن بازي كسب كنيم و در يك هفته اخير نيز با تمرينات خوبي كه داشته‌ايم خود را براي بازي با استقلال آماده كرديم، در اين هفته پيشكسوتان پرسپوليس هم به لطف داشتند و با حضور در تمرينات به ما روحيه دادند كه از آن‌ها به ويژه علي پروين تشكر مي‌كنم.

 استيلي ادامه داد: مي‌خواهيم جمعه يك بازي جوانمردانه برگزار كنيم و فقط به دنبال برد و باخت نباشيم. نتايج به تاريخ سپرده مي‌شوند و آنچه مي‌ماند احترام دو رقيب به يكديگر است. اين كه ما درباره نتيجه صحبت كنيم خيلي خوب است اما تخريب رقيب اصلا كار خوبي نيست و نبايد همه چيز را فداي اين بازي كنيم.

 وي در ادامه اظهار كرد: من هميشه به بزرگان و پيشكسوتان فوتبال احترام گذاشتم، پرويز مظلومي نيز پيشكسوت فوتبال ماست و من همين جا شانه او را به نشانه احترام بوسيدم، مهم اين است كه ما در زمين تمام تلاش خود را انجام دهيم كه براي اين كار ما در يك هفته اخير تمام تمرين‌هاي تكنيكي، تاكتيكي و روحي و رواني را انجام داديم و باقي كار دست خداست.

 وي در ادامه درباره تاثير شكست استقلال برابر تراكتورسازي در هفته گذشته و تساوي تيمش در برابر ذوب‌آهن در اين بازي گفت: ما در هفته گذشته روي اين مسئله كار كرده‌ايم تا دچار غرور كاذب نشويم. استقلال نيز حتما براي برطرف كردن تبعات آن شكست تلاش كرده است اما در مجموع اين دو نتيجه مي تواند در اين بازي موثر باشد. سرمربي پرسپوليس در ادامه بر خلاف پرويز مظلومي كه كسب نتيجه را اولويت كاري تيمش دانسته بود، خاطرنشان كرد: براي ما هم نتيجه خيلي مهم است اما در كنار آن به بازي خوب نيز فكر مي‌كنيم. تيمي كه خوب بازي مي‌كند نتيجه را نيز مي‌گيرد. وي در ادامه درباره‌ي احتمال رسيدن مهرداد اولادي به بازي روز جمعه گفت: او تا چهارشنبه به صورت انفرادي تمرين مي‌كرد و به همين دليل شرايطش براي بازي با استقلال مساعد نيست ضمن اين كه پزشكان تيم توصيه كرده‌اند كه از او در بازي جمعه استفاده نكنيم اما در مجموع بايد بگويم خوشبختانه مصدوميت در تيم ما بسيار كم است و به جزو محمد منصوري كه تمرين نمي‌كند باقي بازيكنان در تمرينات شركت مي‌كنند.

استيلي همچنين درباره‌ي شعارهاي هواداران تيمش در حمايت از علي دايي در بازي‌هاي گذشته نيز گفت: اين مسئله از ابتداي ليگ وجود داشته است خدا را شكر مي‌كنم كه تماشاگران به جاي اين كه حرف بدي بزنند يكي از قهرمانان ملي را تشويق مي‌كنند. تماشاگران ما بايد بدانند اگر صبور باشند و ما را حمايت كنند مي‌توانيم موفق باشيم. سال گذشته پرسپوليس با وجود بازي خوبش نتوانست نتيجه بگيرد ولي ما سعي مي‌كنيم امسال در كنار بازي خوب نتيجه را نيز بگيريم. وي ادامه داد: تماشاگران ما فوتبال خوب را دوست دارند چرا كه آنچه به فوتبال جذابيت مي‌دهد بازي خوب است هنوز هم هواداران ما به بازي‌هاي زمان دنيزلي اشاره ميكنند و مي‌گويند آن زمان پرسپوليس خوب بازي مي‌كرده است. اين را نيز بگويم كه تيم ما تنها شش هفته است كه كنار هم هستيم.ولي تيم‌هايي هستند كه چند سال است با هم هماهنگ هستند.مثلا بازي ذوب‌آهن در برابر سوون سامسونگ را ديديد كه چه نتيجه‌اي در كره گرفت ما افتخار مي كنيم كه در اصفهان با اين تيم مساوي كرديم.

سرمربي پرسپوليس در پايان درباره سيستم بازي تيمش در برابر استقلال گفت: من با هر تيمي كار كرده‌ام هجومي بازي كرده‌ است ما در بازي جمعه نيز تنها به حمله فكر مي‌كنيم و دفاع را نيز از حمله شروع خواهيم كرد.

 

 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حضور فرزندان كريمي، تمرين اولادي و عذرخواهي استيلي از هواداران

 تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی روز جمعه با استقلال از ساعت 10 صبح امروز و با اعلام قبلی پشت درهای بسته پیگیری شد.

در این تمرین حدود 70 هوادار حضور پیدا کردند که حمید استیلی از این هواداران و خبرنگاران بابت اینکه تمرینات پشت درب‌های بسته است، عذرخواهی کرد.

* مهرداد اولادی 70 دقیقه بدون مشکل تمرین کرد.

* محمد منصوری به دلیل مصدومیت 90 دقیقه تمرین کرد.

* علی کریمی با دو فرزندش در تمرین امروز حاضر شد.

* حمید استیلی به بازیکنان درباره مصاحبه‌هایشان در آستانه دربی توصیه‌هایی کرد. او معتقد بود حرمت‌ها نباید زیر سؤال برود.

* علیرضا محمد نیز تمرینات ویژه‌ای انجام داد. قرار است از وی تست گرفته شود تا مشخص شود به دربی می‌رسد یا نه.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آیا کریمی از کاپیتانی نکونام رضایت دارد؟

 

این اعتراض‌ها گرچه با گلزنی نکونام تبدیل به بحرانی برای تیم ملی نشد، اما از قرار معلوم، خود کریمی هم از این ماجرا چندان راضی نیست.
 بعد از بازی با اندونزی و طی این چند روز، اخبار متفاوتی در رسانه‌ها در رابطه با بازوبند کاپیتانی تیم ملی شنیده شده است.
روزنامه هواداران پرسپولیس، در شماره جدید خود به نکاتی در رابطه با این بازوبند اشاره کرده است؛ بازوبند زردی که آنها اعتقاد شدیدی به بستن روی بازوان علی کریمی داشتند.کی‌روش که قبل از بازی با اندونزی و در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که کاپیتان نخست من جواد نکونام خواهد بود، همه خبرنگاران را متعجب کرد. این تعجب خبرنگاران هم عجیب نیست، چون که از هر نظر به مساله کاپیتانی تیم ملی نگاه کنیم، کریمی ارجح‌تر از نکونام است.
امروز روزنامه هواداران پرسپولیس در مطلبی به کاپیتانی جواد نکونام در تیم ملی اعتراض کرد. به عقیده نویسنده این مطلب، چه از نظر سابقه ملی، چه از نظر محبوبیت و چه از نظر مدیریت در مستطیل سبز، علی کریمی باید انتخاب نخست کی‌روش به عنوان کاپیتان باشد.نکته‌ای که نویسنده مطلب روزنامه پیروزی به آن اشاره کرده، این بوده که در مسابقه با سرخپوشان اندونزی، همه باچشمان خود دیدند که کی‌روش تمام نکات فنی را به کریمی انتقال می‌داد تا وی به بازیکنان منتقل کند و از این‌رو به نظر می‌رسید جادوگر همچنان کاپیتان اصلی تیم ملی است.
این اعتراض‌ها گرچه با گلزنی نکونام تبدیل به بحرانی برای تیم ملی نشد، اما از قرار معلوم، خود کریمی هم از این ماجرا چندان راضی نیست.

نکته قابل ذکر دیگر در این داستان این است که بزرگی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی یکی از دلایل مهمی است که از بحرانی‌بودن ماجرا جلوگیری کرده است. می‌توانید تصور کنید که اگر یک مربی ایرانی مثل افشین قطبی یا علی دایی سرمربی تیم ملی بود و چنین تصمیمی را می‌گرفت، چه آتشی به پا می‌شد؟

جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ابراهیم زاده از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد

ابراهیم زاده از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس از در حضور در جمع خبرنگاران و گفتگو با آنها خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رقم خورد، از حضور در جمع خبرنگاران و پاسخگویی به آنها خودداری کرد.

اصغر فروتن، سرپرست تیم ذوب آهن در این خصوص گفت: آقای ابراهیم‌زاده به شدت از بازیکنان تیم ناراحت بود و با این شرایط ترجیح داد در سالن کنفرانس حضور پیدا نکند. فکر می کنم در این شرایط نیامدن آقای ابراهیم‌زاده بهتر از آمدنش بود!

ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی 2 بر 2 دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در دیداری جذاب و تماشایی پیگیری شد.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمله تند مايلي کهن به دايي !

مايلي کهن در مصاحبه با یک خبرگزاری با انتقاد از علی دایی در مورد وی اظهار داشت :


 
*مثل بعضي ها ترسي از اين آقا ندارم 

 
باوجود اينکه تصميم داشتم درباره آقاي " x " حرفي نزنم اما ايشان ول کن نيست و اخيرا در يک شبکه تلويزيوني صحبت کرده و اسم بنده را آورده است. اگر بعضي ها از آقاي "x" حساب مي برند بنده اين گونه نيستم و ايشان هم بهتر است اين پنبه را از گوشش در آورد. ايشان در همه صحبت هاي خود مقياس پول را در نظر مي گيرند. مثلا مي گويد حرف هاي مايلي کهن برايم " دوزار " ارزش ندارد و يا درباره پرسپوليس و سرپرست آن مي گويد: " پس پژو 206 ما چي شد؟ "

 
 در حالي که ايشان 70 درصد پول خودش را از باشگاه گرفته بود و 22 ميليون نيز بابت سه بازي آخر جام حذفي پاداش دريافت کرد بدون آنکه براي نتايج تاريخي اش در ليگ ريالي جريمه شود. جاي ديگر گفته که از آقاي غمخوار بپرسيد که من پولم را بخشيدم يا خير؟ ايشان يادشان رفته که در جاده تهران -رشت اتوبوس تيم را نگه داشت و گفت تا 50 ميليونم پاس نشود اجازه حرکت اتوبوس را نمي دهم. ايشان اگر 40 درجه تب داشته باشد يک درجه اش را به کسي نمي بخشد. 
*ايشان سياسي نيستند؟ 

 
اين آقا در مصاحبه اخير خود گفته است " براي رئيس فدراسيون شدن بايد سياسي بود که من نيستم " ايشان درگيري اش با شيث رضايي در بازي پرسپوليس- سايپا را يادش رفته، کسي نمي تواند اينها را از ذهن مردم پاک کند. ايشان را 4 جلسه محروم کردند و رفت پيش نماينده هاي مجلس و محروميتش شد 2 جلسه؛ لابد ايشان سياسي نبوده و من سياسي هستم. 
لابد من بودم که وقتي در دادگاه بدوي شکايت از مايلي کهن عليه خودم راي صادر شد نزد رئيس وقت قوه قضاييه رفتم و افطاري خوردم و رأي را برگرداندم. 

 
لابد بنده بودم که اسمم در فهرست نامزدهاي سرمربيگري تيم ملي نبود و حتي در برنامه نود مدعي شدم که هر کسي لابي قوي تري داشته باشد سرمربي مي شود اما ناگهان سرمربي شدم و بعد هم گفتم که با خدا لابي کردم! 

 
*هواپيما را با 100 مسافر روي زمين نگه داشت! 
سرپرست باشگاه پرسپوليس ،ايشان را که پس از اخراج از تيم ملي از نظرها پنهان شده بود به محبوب ترين باشگاه کشور آورد. روزهاي اول ايشان مي گفت من با کاشاني رفاقت 20 ساله دارم اما بعدها دشمن او شد. اين آقا ضعيف ترين نتايج تاريخ پرسپوليس را رقم زد و در 5 بازي پشت سرهم باخت و تيمش 15 گل خورد؛ حتي کار به جايي رسيد که پس از شکست سنگين پرسپوليس در بوشهر، بازيکن تيم بوشهري در برنامه نود وقتي مجري از او پرسيد: چرا پس از گل چهارم به کارهاي نمايشي روي آوردي؟ پاسخ داد: «نمي خواستيم بيشتر گل بزنيم» آن شب عرق شرم بر پيشاني من نشست. 

 
اين آقا مي گويد که سياسي نيست آن وقت معلوم نمي شود چرا آقاي بهتاش فريبا مربي استقلال که در دوران خودش جز بهترين فوتباليست ها بود براي نشستن روي نيمکت به دليل نداشتن مدرک A مشکل دارد اما اين آقا بدون مدرک روي نيمکت تيم ملي و پرسپوليس مي نشيند و در نهايت رئيس دائم سفر کميته آموزش از سهميه خود به ايشان مدرک A تقديم مي کند! ايشان دچار خود بزرگ بيني شده است. 
برويد تحقيق کنيد ببينيد چرا در زمان حضور ايشان در سايپا، يک هواپيما را با بيش از 100 مسافر روي زمين نگه داشتند ! 

 
مشکل ديگر ايشان اين است که کينه از دلش خارج نمي شود. علي کريمي چون در سالن فوتسال گيشا به ايشان لايي انداخته بود بايد محو مي شد. ايمان مبعلي به دليل يک تکل بده شد و جواد کاظميان هم چون به جاي آقاي "x " به کريمي پاس داده بود بايد کنار مي رفت؛ داستان شيث را هم که مي دانيد. 

 
*حتي به پدرم بي احترامي کرد 
آقاي فرياد شيران شاهد است، سال ها قبل سفير وقت ايران در عربستان براي صعود تيم ملي به جام جهاني اعضاي آن تيم با خانواده هايشان را به مکه اعزام کرد. ايشان پدر و مادرش را فرستاده بود. خدا رحمت کند پدر بزرگوار ايشان را؛ بنده و آقاي فرياد شيران در مکه ساک و وسايل آن مرحوم را جابه جا کرديم و سعي داشتيم اگر کمکي لازم دارند انجام دهيم که البته وظيفه مان بود اما همين آقا در گفتگو با وبلاگ مازيار ناظمي، به مرحوم پدر من بي احترامي کرد. 

 
*اين آقا به «ليت بارسکي» هم رحم نکرد! 
آقاي "X " حتي به سرمربي آلماني سايپا رحم نکرد. ماجرا از اين قرار بود که در جريان جام جهاني 2006 آلمان، از آنجايي که آقاي «ليت بارسکي» سابقه فعاليت درژاپن را داشت، کارشناس بخش آسيايي جام جهاني شده و در جريان تحليل يک باز تيم ملي ايران به انتقاد از آقا مي پردازد و مي گويد «انگار تيم ايران 10 نفره بازي مي کند» همين جمله باعث شد کينه در دل آقاي " X " بيفتد و وقتي «ليت بارسکي» سرمربي سايپا شد و اين آقا هم عضو هيئت مديره بود، يک روز با الفاظ زشت چنان بلايي سراين مربي آورد که.... 

 
اخيراً در يک برنامه تلويزيوني گفته اند مايلي کهن به مغازه ما آمده و معذرت خواهي کرده است.اولا بنده اگر رفتم به مغازه ايشان در اوج بودم و مسووليت تيم ملي را داشتم و در واقع مردانگي کردم، بخصوص در آن روزها که ايشان جرات نمي کرد از خانه خارج شود. ثانياً مگر وقتي از من شکايت کرد و 300 هزار تومان جريمه و يکسال ممنوع المصاحبه شدم رفتم بگويم مرا ببخشيد؟! 

 
ضمن اينکه از آقاي " X " مي خواهم ديگر اسم مرا نياورد وگرنه مجبور مي شوم ماجراي «ليدرپروري» اين آقا و يک بازيکن ديگر در زمان بگوويچ براي حمله به علي پروين را بازگو کنم و ضمناً به موضوع هاي ديگري که به زمان مربيگري خودم در تيم ملي مربوط مي شود اشاره خواهم کرد.اگر ايشان باز هم اسم مرا ببرد مجبور مي شوم بگويم چه کسي در اردوي تيم ملي در زمان آن سرمربي معروف بود که بازيکنان به او مي گفتند «آقا شيره» و کسي جرأت نمي کرد از خواب بيدارش کند!

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس!

برخی محافل خبری با انتشار اسامی افرادی چون حسین هدایتی، مجید فرخزادی، علی پروین،محمد حسین نژاد فلاح و محمد حسین دادگان مدعی شدند وزارت ورزش و جوانان قصد دارد این ترکیب را برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کند تا آنها از میان خود یک نفر یا یک نفر بیرون از این مجموعه را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند تا مشکلات تشکیلاتی پرسپولیس به این شکل برطرف شود. با انتشار این اسامی از سوی برخی سایت‌های خبری،بعضی گزینه‌های احتمالی با انجام مصاحبه‌هایی سریالی با سایت‌های همسو مدعی شدند وزارت ورزش و جوانان با آنها مذاکره کرده و قرار است به زودی مسوولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گیرند اما هرگز این ادعاها از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی تائید نشد تا هواداران پرسپولیس متوجه شدند برخی گزینه‌های خودخوانده تمام تلاش و انرژی خود را معطوف به انتخاب خود کردند تا به هر قیمتی وارد تشکیلات مدیریتی پرسپولیس شوند. با وجود چنین فضایی این پرسش برای هواداران باشگاه پرسپولیس به وجود آمد که سرانجام تکلیف بهیات مدیره، مدیرعامل و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد، یک مقام آگاه که تمایلی به ذکر نامش در شرایط کنونی ندارد، در خصوص این پرسش به خبرنگار رجانیوز می‌گوید:« برخلاف ادعاهای افراد غیرمسوول، فهرست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آماده شده و برای تائید نهایی به دفتر وزیر ارسال شده، از آنجه که موضوع انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از اهمیت فراوانی برخوردار است قرار است این فهرست از دفتر وزیر به دفتر رئیس جمهور ارسال شود تا پس از تائید محمود احمدی‌نژاد اسامی موردنظر به صورت رسمی به رسانه‌های گروهی معرفی شود.»

این مقام آگاه در خصوص ترکیب پیشنهادی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما می‌گوید:« با وجود این که اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید از وجاهت لازم برخوردار باشند بر اساس کارآرایی و نفوذ افراد گزینش شده‌اند تا پس از تائید نهایی از سوی رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز کنند. در ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تمام فاکتورهای لازم مدنظر گرفته شده و بهترین انتخاب‌ها اعمال شده است.» 

وی در ادامه توضیح داد:« در فهرست مذکور علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس معرفی شده تا با شناختی که از مجموعه پرسپولیس دارد مسائل کلان این باشگاه پرمخاطب را مدیریت کند،از آنجا که باشگاه پرسپولیس نیاز به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شواری شهر تهران دارد تا با حمایت این دو دستگاه امور اداری و اجرایی خود را دنبال کند، تصمیم گرفته شد که محمد کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و حمزه شکیب عضو شورای اسلامی شهر تهران در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند،نام محمد زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز در این فهرست به عنوان پیشکسوت باشگاه گنجانده شده تا یک نماینده از جامعه پیشکسوتان در هیات مدیره حضور داشته باشد. دیگر عضو هیات مدیره که نامش در این فهرست قرار دارد بهروز ریخته‌‍‌گران است که در زمینه افتصادی قرار است به مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس نیز کمک کند.دیگر فردی که نامش در فهرست هیات مدیره قید شده حبیب کاشانی سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس است که به دلیل شناخت مطلوب از این مجموعه در کادر مدیریتی باشگاه قرار گرفته است.» 

این مقام آگاه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زمان نهایی شدن فهرست هیات مدیره باشگاه از سوی رئیس جمهور گفت:«از آنجا که نیاز به بررسی و جمع بندی دقیق است نمی توان زمان مشخصی را برای اعلام نهایی این فهرست اعلام کرد اما با وجود پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان به نظر می‌رسد این فهرست تا چند روز آینده به شکل رسمی اعلام عمومی شود.» 
وی در پایان اظهارات خود در خصوص سرنوشت هیات مدیره باشگاه استقلال نیز اعلام کرد:« با پیگیری‌های صرت گرفته فهرست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم تهیه شده که پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه پرسپولیس فهرست هیات مدیره باشگاه استقلال نیز برای تائید نهایی حدمت رئیس جمهور ارسال خواهد شد اما هواداران این باشگاه نیز مطمئن باشند همانگونه که باشگاه پرسپولیس از ترکیبی ایده آل برخوردار خواهد شد استقلال نیز از این قاعده بهرمند خواهد شد.»

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->